Heb nieuwe Zwarte Mini Cooper...Iemand ideeen voor striping?

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
iDarkDesign
Transformer

03 feb 2007, 09:56

Welkom Winston, leuk om te zien dat er weer een stadsgenoot zich heeft aangemeld. Welke buurt zit je? Heb zelf ook een zwarte MCS met witte viper stripes voor helemaal naar beneden. Zoals iedereen al zegt, bedenken wat je wilt en dan een berichtje sturen naar de gebruiker BadSmini. Hij heeft en soort van stickershop. Hij heeft het druk en je zal niet direct een mailtje terug hebben, maar hij antwoord altijd!

*EDIT* Ik heb helemaal geen viper stripes, ik heb bonnet stripes tot beneden.... :s :s

iDD
dyna18
Enthousiast
Enthousiast

16 mar 2008, 17:59

Dat wordt zo wel snel duur ja :)
Coopah!
Enthousiast
Enthousiast

09 jun 2008, 17:31

SCUD schreef:Vraag me af of er eigenaars zijn van MINI's die nog GEEN bekeuring achter de rug hebben...LOL Of 2 of 3 of etc etc...
Ben vaak geflitst, maar kon op tijd vaart minderen zodat de bekeuring niet TE hoog werd...
ik rij nu al meer dan een jaar met de mini en heb nog nooit een bekeuring gehad, en ja ik rij gewoon zoals je met een mini hoort te rijden;)

maarja heb gewoon veel geluk!
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 jun 2008, 17:36

Coopah! schreef:ik rij nu al meer dan een jaar met de mini en heb nog nooit een bekeuring gehad, en ja ik rij gewoon zoals je met een mini hoort te rijden;)

maarja heb gewoon veel geluk!
Niet waar, jij cruise beetje door Tilburg heen. Ik zie jou namelijk weleens. :wink:
Hoeveel setjes banden heb je al versleten in dat jaar? Dat is pas de graadmeter! :p

Terug naar “Exterieur”