Greetz BigD
Wie o wie.....
- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Bij mij wordt de achterbank ook bijna niet gebruikt. Dit heeft ook als reden dat dan de wagen eerder gaat schaven. Zo laag ligt hij 
Soms doe ik ook wel eens de achterbank naar voren klappen en dan de hoedenplank er uit halen. Dan hoor je de uitlaat echt goed
:D
Maar je kunt er ook een soort GP van maken
:D Staat wel gaaf maar functioneel is het niet echt. Maar daar is een MINI ook niet voor
Dan moet je maar een VW transporter kopen
Soms doe ik ook wel eens de achterbank naar voren klappen en dan de hoedenplank er uit halen. Dan hoor je de uitlaat echt goed
Maar je kunt er ook een soort GP van maken
Dan moet je maar een VW transporter kopen
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Eeuhm ja wij gebruiken hem wel eens.
Tegenwoordig gaan we zowaar met zijn 4tjes of 3tjes met de Mini opstap.
Het is en blijft een Mini, dus fun om in te rijden, maakt niet uit waar je zit
Pa rijdt, ma passagier(= kleiner) en stoel stukje naar voren ik erachter met zo'n 1.90 meter.
Met de andere kant ik ook leuk. Broertje gaat achterin zitten en dan gaat de stoel zover naar achter tot je 'AUW' hoort
Nu zeg ik erbij, voor eventjes is het leuk, maar zo ga ik echt niet op vakantie of een lange rit maken. Dus alleen stadse ritjes eigenlijk.
Haha zijn we echt de enige die dit doen.
Tegenwoordig gaan we zowaar met zijn 4tjes of 3tjes met de Mini opstap.
Het is en blijft een Mini, dus fun om in te rijden, maakt niet uit waar je zit
Pa rijdt, ma passagier(= kleiner) en stoel stukje naar voren ik erachter met zo'n 1.90 meter.
Nu zeg ik erbij, voor eventjes is het leuk, maar zo ga ik echt niet op vakantie of een lange rit maken. Dus alleen stadse ritjes eigenlijk.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Dan pakken we vaak ieder z'n auto...
Sven schreef:Achja zit natuurlijk het liefst achter het stuur, maar als we ergens naartoe moeten wat niet te lang rijden is en ik moet kiezen, dan wil ik best achterin de Mini zitten![]()
![]()
Blijft leuk Mini rijden!
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
. Heb onlangs een maat van me vanachter gehad die zo net geen 2m groot is, die vond het ook niet leuk
Haha, ik rij altijd zelf met men auto van het moment dat ik met een voorlopig rijbewijs reed tot nu. Ik heb mss al drie keer vanachter gezeten, meestal vliegt mijn ma vanachter als we met zijn drie op stap zijnSven schreef:Eeuhm ja wij gebruiken hem wel eens.
Tegenwoordig gaan we zowaar met zijn 4tjes of 3tjes met de Mini opstap.![]()
![]()
Het is en blijft een Mini, dus fun om in te rijden, maakt niet uit waar je zit![]()
![]()
Pa rijdt, ma passagier(= kleiner) en stoel stukje naar voren ik erachter met zo'n 1.90 meter.![]()
Met de andere kant ik ook leuk. Broertje gaat achterin zitten en dan gaat de stoel zover naar achter tot je 'AUW' hoort
![]()
Onze sponsors