Haha, ja ik dacht, de lucht gaat eerst door de rechterpot, dus die zal wel het heetst worden. Maar nee hoor, die blijft juist veel langer koud en de linker wordt meteen heet. Ik heb geen hitteschild links, was volgens de dealer ook niet echt nodig. Het zou alleen ietsje heter worden daar. Ik nog wel eens gevoeld na een ritje en de auto werd niet heet aan de onderkant. Nu nog eens een keer voelen na een lange rit!
Uiteindelijk kost het ongeveer 100 eu voor de uitlaat en 25 eu voor de ophangpunten (maar uiteindelijk had ik ééntje teveel, dus 20 eu aan ophang) Ik ben nog bezig met die onderstrip, ik heb nog geen prijs. Wil snel even een tussenhandelaar van Bastuck bellen, want Bastuck kon mij geen prijs noemen.
Henkie's uitlaatavontuur
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op http://www.bastuck.de/edelstahl/html/ht ... endler.htm staan de nederlandse zaken die contact met Bastuck hebben. Ik zal dadelijk ook even gaan bellen
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staan best leuke oplossingen tussen, helaas is het geluid dan minder. Jammer dat geen tuner dat even in de file kan verwerken.
henkietenk schreef:Op http://www.bastuck.de/edelstahl/html/ht ... endler.htm staan de nederlandse zaken die contact met Bastuck hebben. Ik zal dadelijk ook even gaan bellen
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nope, ene KSC Import, Van Heemskerckweg 8?Maaij schreef:Toevallig Colorshop in Venlo?henkietenk schreef:Ik heb de zaak in Venlo en in Oirschot gemaild. Ik wacht hun reactie even af.
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
herinner me een fransman die dezelfde mod had uitgevoerd en die claimde dezelfde plofjes als bij een cooper s (eveneens in zijn bezit).werner schreef:Dat denk ik nietSid schreef:heb je nu ook de plofjes bij het loslaten van het gas?zal je toch voor een Sje moeten sparen
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Een paar berichtjes terug...

Nee, meer geroffel. De plofjes zijn in de Cooper S in de ECU geprogrammeerd.Sid schreef:heb je nu ook de plofjes bij het loslaten van het gas?
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Sid, ik hou die beugel toch liever, want in de zomervakantie wil ik'm misschien nog wel gebruiken om een extra ophangpunt te maken. Die dingen kosten iets van 5 eu en zijn binnen 'n dag bij de dealer binnen. Dus ik denk dat je goedkoper uit bent bij de dealer dan dat je 'm bij mij zou halen. Maar hoezo heb je eigenlijk nog een ophangpunt nodig? Je hebt toch maar één pot van de twee over? Ik had verschillende onderdelen gekocht. Er hangen al van die rooie dingen onder de one, maar onder een S moet je nog een andere hangen. Ik zal proberen foto's te maken vanmiddag.Sid schreef:heb je een ophangbeugel over? ik heb er nog eentje nodig
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even de oude skirt teruggeplaatst. Ik heb er eerst even een stuk uit gesneden in het midden. Even een tijdelijke oplossing...

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors