@parklaneworks... Ik moet kijken wat ik voor pakket neem. Een chili pakket zou erg fijn zijn maar ook een stuk duurder dan geen chili pakket..
Ik ben al flink aan het inlezen etc... Thanks guys!!
keep the tips coming!!!

Coen
Wel even opletten of in duitsland dezelfde opties in het Chili pakket zitten als hierzo. Kan per land namelijk nogal eens verschillen. De Cooper heeft hier bv wel std chrome line exterior en in Dld geloof ik niet.coendek schreef:yup.. ligt wel in de planning.. maar wanneer.. dunno yet.. eerst de cabbie aan de kant zetten
Kan helaas niet bij de DooperFred schreef:oh oh
Go for laser blue/ zwart
tja, en dan vraag ik me toch altijd af waarom zou MINI dat dan niet al standaard gedaan hebben....kaj290460 schreef:ook leuk is de chiptuning van 110 naar 143 pk en dan ook nog eens zuiniger
http://www.ziptuning.nl/chiptuning/Mini ... tml#header
wat ik nog vergeten was. een DIAMOND BRITE of WAXOYL behandeling direct na aanschaf! Effe afspuiten en je karretje glimt weer als een idioot.remco schreef:Wel even opletten of in duitsland dezelfde opties in het Chili pakket zitten als hierzo. Kan per land namelijk nogal eens verschillen. De Cooper heeft hier bv wel std chrome line exterior en in Dld geloof ik niet.coendek schreef:yup.. ligt wel in de planning.. maar wanneer.. dunno yet.. eerst de cabbie aan de kant zetten
must have specs:
antraciet hemelbekleding
getinte ramen achter
witte knipperlichtjes (al krijg je dan nog steeds oranje bolletjes, jammer)
MF stuur
Omdat in heel veel landen zoals belgie je wegen belasting betaald over de fiscale PK's van een auto en niet zoals in NL over het gewicht van de auto met 143 pk zou de mini beduidend duurder worden en de verkoop van een Diesel nadelig beïnvloeden in die landen. En wie zou er dan nog voor een Cooper kiezen met zijn 120 pk??? zeker in Belgie met de extra korting van 15% op de catalogus prijs doordat deze een lage co2 uitstoot heeft (deze zal door de tuning best hoger uitkomen dan standaard.remco schreef:tja, en dan vraag ik me toch altijd af waarom zou MINI dat dan niet al standaard gedaan hebben....kaj290460 schreef:ook leuk is de chiptuning van 110 naar 143 pk en dan ook nog eens zuiniger
http://www.ziptuning.nl/chiptuning/Mini ... tml#headerkortom, er zitten ook nog wel wat nadeeltjes aan.
Onze sponsors