Sleefje's nieuwe tractor COOPER AERO D (raamtint pag. 19)
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
( ze moeten hun huiswerk even overdoen, zag er niet mooi uit ,zachtjes uitgedrukt)... , Annet gaat hem donderdag waarschijnlijk ophalen, dan kan ze gelijk even kijken of de MINI er staat
Yvon, ben er wel geweest maar uiteindelijk niet achter bij de spuiterij alles was al gesloten, de X3 was niet goed behandeldSleefje schreef:@Kees: en?en?en? Dooper gespot??![]()

- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

En kijken of mss mini er staat (you never know) en om -als mogelijk- de oude bumpers etc. mee te nemen :-)
We gaan morgen nog even langs JdJ in Hilverdorp om de reservesleutel van de skoda na te leveren (Arjan kan toch geen afscheid nemen van de Skoda).
En kijken of mss mini er staat (you never know) en om -als mogelijk- de oude bumpers etc. mee te nemen :-)

Bericht
Met een beetje geluk kan ik morgen in Amersfoort de BMW ophalen.
(Als die nu wel goed is, anders laat ik 'm weer staan) Ik zal dan meteen eens kijken of jou mini daar ook is Yvon.
Mocht dat het geval zijn, zal ik een foto maken.
Ik hou je op de hoogte.
Annet
(Als die nu wel goed is, anders laat ik 'm weer staan) Ik zal dan meteen eens kijken of jou mini daar ook is Yvon.
Mocht dat het geval zijn, zal ik een foto maken.
Ik hou je op de hoogte.
Annet

- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

maarre...sssttt tegen niemand zeggen he
@BlonT; wilde eigenlijk nog die zwarte uitlaat eindstuk van Jesse in mijn zwarte tas laten glijden...
maarre...sssttt tegen niemand zeggen he

Bericht
Zou ik eigenlijk vandaag doen, maar helaas, was weer niet goed
. Het schadebedrijf heeft nu wel toegegeven dat ze zelf krassen hebben gemaakt . (op de achterbumper) 
Misschien zien we elkaar dan weer bij JdJ te A.
gr. Annet
Hoe laat gaan jullie. (wij gaan tussen 11 en 12 uur) We kunnen als alles goed gaat eindelijk de BMW weer ophalen.Sleefje schreef:brrrrrrr......kan niet wachten. Eens kijken zaterdag of ik in Amersfoort spy kiekjes kan maken
Zou ik eigenlijk vandaag doen, maar helaas, was weer niet goed

Misschien zien we elkaar dan weer bij JdJ te A.
gr. Annet

Onze sponsors