Diesel tuning
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
het omslagpunt ligt maar net met wat voor auto je anders zou rijden...
of ik nou 1op10 rij met benzine of 1op20 met diesel... scheelt nogal
Hans schreef:En dan!? heb je €70,- bespaardIs het omslagpunt Coen!
@smetje, benieuwd wat Heinz kan!Daarna even op de rollenbank van Beek
het omslagpunt ligt maar net met wat voor auto je anders zou rijden...
of ik nou 1op10 rij met benzine of 1op20 met diesel... scheelt nogal

- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
was jij niet degene die eerst zo veel lof had over de diesel en dan ook de diesel clubman ging bestellenHans schreef:Wegenbelasting, extra bpm, tering herrie wat die diesels maken.. nee dank UGa maar eens rekenen daarna spreek ik je nog een keer...

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Idd
maar na even door denken ben ik blij dat ik het niet gedaan heb.. ik zal op jaar basis met de dieselprijs van November 2007 ongeveer €1000,- besparen.. maar moet dan wel elke dag dat vreselijke diesel geluid aanhoren, en die mini diesel zijn niet de stilste van hun klasse.. en dan zijn ze niet eens voorruit te branden.. neem dan een R56 Cooper-S ook veel koppel, snel en zuinig! Mijn keuze! (eigenlijk een GP
maar die is verre van zuinig)

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
rekenen is wel mijn ding.. dus allang gedaan.. en scheelt op jaar basis ruim 1200e... bij de km's die ik ga rijden.. dusse...
komt goed!
Coen
Hans schreef:Wegenbelasting, extra bpm, tering herrie wat die diesels maken.. nee dank UGa maar eens rekenen daarna spreek ik je nog een keer...
rekenen is wel mijn ding.. dus allang gedaan.. en scheelt op jaar basis ruim 1200e... bij de km's die ik ga rijden.. dusse...

komt goed!
Coen
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Had bijna verkeerd getankt, dussuh dat geluid hebben ze allemaal.
Uhm Hans, ik had gister een Cooper R56 mee en ik dacht dat het een diesel wasHans schreef:Iddmaar na even door denken ben ik blij dat ik het niet gedaan heb.. ik zal op jaar basis met de dieselprijs van November 2007 ongeveer €1000,- besparen.. maar moet dan wel elke dag dat vreselijke diesel geluid aanhoren, en die mini diesel zijn niet de stilste van hun klasse.. en dan zijn ze niet eens voorruit te branden.. neem dan een R56 Cooper-S ook veel koppel, snel en zuinig! Mijn keuze! (eigenlijk een GP
maar die is verre van zuinig)

Had bijna verkeerd getankt, dussuh dat geluid hebben ze allemaal.

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan is een dooper wel een lekker alternatief ja! Heb er laatst ook een week in gereden en moet zeggen dat het me beter beviel dan ik gedacht had. Echt wel strakke bakkies. en zeker mini waardig door het hoge koppel.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
kreeg hem alleen niet door de 200 dat was dan weer jammer
Lang stuk autobahn mocht niet baten.

Lang stuk autobahn mocht niet baten.

Onze sponsors