Aerokit staat heel goed op deze wagen!
Ga zo door met modden

Maaij schreef:Gave MINI, maar 19" vind ik toch een maatje te groot
Speciaal is het zeker. Mijn neef had ook al voor deze MINI gekeken. Stond toch bij Keram in Maastricht?modena schreef:Maaij schreef:Gave MINI, maar 19" vind ik toch een maatje te groot
Daar heb je een punt Maaij,ik vond 18 inch net iets te klein en 18,5 inch is er niet dus toch maar voor 19 gegaan rijden er ook niet zo veel mee rond he.![]()
![]()
gr.jack
Ja dat is hem, leuk wagentje voor mijn vrouwtje toch!!Maaij schreef:Speciaal is het zeker. Mijn neef had ook al voor deze MINI gekeken. Stond toch bij Keram in Maastricht?modena schreef:Maaij schreef:Gave MINI, maar 19" vind ik toch een maatje te groot
Daar heb je een punt Maaij,ik vond 18 inch net iets te klein en 18,5 inch is er niet dus toch maar voor 19 gegaan rijden er ook niet zo veel mee rond he.![]()
![]()
gr.jack
nee geen probleem hetgeen wat wel vaak aanloopt zijn de lipjes onder de voorbumper,bij ieder drempeltje is het wel raak maar die zijn heel flexiebel hoor.Sicco schreef:Mooi wagentje hoor en die chromen grill staat hem goed; de Aerokit ook.
Heb je geen problemen met je wielen in de wielkasten? En dan vooral met scherpe bochten?
He naamgenoot niet veel meer aan doen of pakken denk ik???mk3cooperS schreef:Hoi Jack,
Nou als antwoord op je vraag; wat vinden jullie van de chrome omlijsting bij de grill, mooi zo houden, anders wordt hij toch wat te zwart aan de voorzijde...voor de rest weet je het wel, gewoon een super strakke mooie Mini Cooper S![]()
![]()
![]()
Jack
Onze sponsors