Hallo,
Ben voornemens om een Mini Cabrio bj 2005 aan te schaffen, ben echter benieuwd naar de ervaringen van andere cabrio rijders, hoe het in de winter is, lees verschillende verhalen dat er veel tocht zou zijn en de kachel hij niet kan bijbenen.
Ik hoor graag jullie ervaringen.
gr,
Ron
Mini Cabrio in de winter
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De MINI cabrio is een echte cabriolet en geen roadster. Roadsters hebben over het algemeen een iets dunner dakpakket dan een cabriolet.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dus van
is geen sprake.
Klopt ook!mso schreef:Mini Poeper schreef:De MINI cabrio is een echte cabriolet en geen roadster. Roadsters hebben over het algemeen een iets dunner dakpakket dan een cabriolet.Een roadster is 2 zitplaatsen en cabrio's is moderne benaming en hebben ook 4 zitplaatsen
Dus van

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Als het regent lijkt het net of dat je in een tentje zit met al die druppels op je cappie. Vond dat in het begin een gezellie-geluidje
Ik zeg kopen, je zult geen spijt hebben
Succes!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ja idd, nooit van gehoord!!! Heb daar ook totaal geen last van. Cabrio is gewoon zalig zomer en winter.Hans J schreef:Tochten??
Dan zijn dat denk ik zure gasten die geen mini cabrio rijden
Als het regent lijkt het net of dat je in een tentje zit met al die druppels op je cappie. Vond dat in het begin een gezellie-geluidje

Ik zeg kopen, je zult geen spijt hebben

Succes!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vooral leuk als het iets gevroren heeft, dan kraakt je dakje ook zo lekker. Als je eindelijk de deuren open hebt omdat het glas zat vastgevroren.
Cabrio kopen??
Cabrio kopen??
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors