Denk wel dat ze die velg moeten kunnen repareren, maar volgens mij blijft het dan wel een zwak punt
Ragnar's Mini cooper -> !!!SOLD!!!
- Fred
- Volledig MINI minded!

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Beste binnen en buitenlui,
Hier zijn we dan weer. Even bekomen van die enorme schrik van gisteravond
.
Vandaag terug geweest naar Pitbox dat is mijn velgenman in Den Haag.
Heb hem de velg laten zien.. Zie foto voor de mini'rs die het nog niet was opgevallen..

En toen kwamen de wijze woorden; "Sorry, dat had ik niet gezien met monteren. Als ik dat had gezien had ik ze niet gemonteerd." "Zo'n bumb kun je niet zelf erin rijden. dan is het altijd een ovaal of een winkelhaak." vertelde hij. Of te wel de fabriek/pakketdienst heeft hem laten vallen in de doos.. Hij was eigenlijk zo blij dat hij dit incident al een half jaar niet meer gehad had.
Hij vertelde het vehaal dat een pakketdienst zijn achterklep open deed en de nog ingepakte velgen een voor een naar binnen gooide de garage in. Die hebben ze bijna een krick in zijn nek gelegd..
Maar er zijn nu foto's van gemaakt die gaan terug naar de fabriek om te laten zien dat dit geen stoep,hond,eend,drempel enz is geweest.. En ik krijg een nieuwe velg. allen moet ik wel wachten tot ze weer beschikbaar zijn. dus tot die tijd rijdt ik met deze rond.
Dus bedankt voor al jullie medeleven.. Het wordt een verhaal met een goed eind.
Dus wil je mooie velgen en een goede service (wat ik altijd al vond met andere auto's) ga naar;

Hier zijn we dan weer. Even bekomen van die enorme schrik van gisteravond
Vandaag terug geweest naar Pitbox dat is mijn velgenman in Den Haag.
Heb hem de velg laten zien.. Zie foto voor de mini'rs die het nog niet was opgevallen..

En toen kwamen de wijze woorden; "Sorry, dat had ik niet gezien met monteren. Als ik dat had gezien had ik ze niet gemonteerd." "Zo'n bumb kun je niet zelf erin rijden. dan is het altijd een ovaal of een winkelhaak." vertelde hij. Of te wel de fabriek/pakketdienst heeft hem laten vallen in de doos.. Hij was eigenlijk zo blij dat hij dit incident al een half jaar niet meer gehad had.
Maar er zijn nu foto's van gemaakt die gaan terug naar de fabriek om te laten zien dat dit geen stoep,hond,eend,drempel enz is geweest.. En ik krijg een nieuwe velg. allen moet ik wel wachten tot ze weer beschikbaar zijn. dus tot die tijd rijdt ik met deze rond.
Dus bedankt voor al jullie medeleven.. Het wordt een verhaal met een goed eind.
Dus wil je mooie velgen en een goede service (wat ik altijd al vond met andere auto's) ga naar;

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Bij Pitbox zet ik dus nooit meer een voet binnen...!
Herinneren jullie nog dat hij velgen zou hebben en toen ik daar kwam (namens mijn broer) had hij ze zogenaamd niet meer. Nee, dank je ik vind het een raar zaakje.
Herinneren jullie nog dat hij velgen zou hebben en toen ik daar kwam (namens mijn broer) had hij ze zogenaamd niet meer. Nee, dank je ik vind het een raar zaakje.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Nee, niet met Mac Mini maar het is wel heel toevallig dat dit gebeurt bij dit IHMO rare zaakje.jbcola schreef:![]()
Heeft toch niets met Mac Mini te maken??
Onze sponsors