Er staat nu een groene cabrio One te koop bij dealer in Apeldoorncoendek schreef:
een groene
Aerokit (Montage)
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja ik heb het gister ook gedaan!
Eerst is het een beetje een puzzel, maar als het eenmaal zit, dan is het super! De mini is een stuk dikker, naar mijn mening
Vraagje gelijk over de voorbumper. Hebben we daar verder nog extra schroefjes bij nodig als je deze gaat verwisslen? Bij de skirts zijn er nogalwat gesneuveld
Gelijk allemal niet klemmetjes eraan gemaakt 
Eerst is het een beetje een puzzel, maar als het eenmaal zit, dan is het super! De mini is een stuk dikker, naar mijn mening

Vraagje gelijk over de voorbumper. Hebben we daar verder nog extra schroefjes bij nodig als je deze gaat verwisslen? Bij de skirts zijn er nogalwat gesneuveld

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja ik heb gisteren mijn wielkastlijsten verwijderd. Daar had ik ook het 1 en ander wat sneuvelde. Vanmiddag even langs de BMW.
Je kunt beter maar even wat nieuwe halen kost geen drol!
Ik heb ook gelijk JCW instaplijsten gehaald omdat op de aero skirt mijn sierlijsten niet meer opzitten natuurlijk
Gisteren S-Spoiler opgehaald nu Morgen alles naar de spuiter!
Je kunt beter maar even wat nieuwe halen kost geen drol!
Ik heb ook gelijk JCW instaplijsten gehaald omdat op de aero skirt mijn sierlijsten niet meer opzitten natuurlijk

Gisteren S-Spoiler opgehaald nu Morgen alles naar de spuiter!

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op de voorbumper zitten geen plastic "rivets", er kan niks sneuvelen dus je kunt alle bestaande hergebruiken.Sven schreef:Vraagje gelijk over de voorbumper. Hebben we daar verder nog extra schroefjes bij nodig als je deze gaat verwisslen? Bij de skirts zijn er nogalwat gesneuveldGelijk allemal niet klemmetjes eraan gemaakt

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Voor de gene die geintreseerd zijn hier kun je het precies zien:
[web]http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15[/web]
Thanks Frankie!
Klopt helemaal Frankiefrankie schreef:Op de voorbumper zitten geen plastic "rivets", er kan niks sneuvelen dus je kunt alle bestaande hergebruiken.Sven schreef:Vraagje gelijk over de voorbumper. Hebben we daar verder nog extra schroefjes bij nodig als je deze gaat verwisslen? Bij de skirts zijn er nogalwat gesneuveldGelijk allemal niet klemmetjes eraan gemaakt
Voor de gene die geintreseerd zijn hier kun je het precies zien:
[web]http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15[/web]
Thanks Frankie!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Net de dealer gebeld! Nummerplaathouder is NOG niet binnen.
Misschien van het weekend de voorbumper monteren, dan maar zonder nummerplaat.
BTW, is het makkelijk om de sidemarkers later aan te sluiten. Of moet dan de hele zooi er weer af. Moet nl ook de draadjes enz nog hebben halen.

Misschien van het weekend de voorbumper monteren, dan maar zonder nummerplaat.
BTW, is het makkelijk om de sidemarkers later aan te sluiten. Of moet dan de hele zooi er weer af. Moet nl ook de draadjes enz nog hebben halen.

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Daarom heb ik alles optijd besteld ik heb mijn kenteken en reserve ass vorige week. En heb ik nu allemaal thuis liggen nu nog wachten tot het terug is van de spuiter 

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar @frankie:
Wanneer komen jou pica's nu eens in je gallerie? ik wil die aero wel eens zien op jou S!!!
Ben benieuwd!
Wanneer komen jou pica's nu eens in je gallerie? ik wil die aero wel eens zien op jou S!!!
Ben benieuwd!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb de foto's op photobucket, vind de gallery hier niet zo fijn, kleine foto's.
Meer vind je ook in mijn topic.
Meer vind je ook in mijn topic.

Onze sponsors