Ik ben gespot....maar door wie?

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Ik ben gespot....maar door wie?

12 jun 2006, 12:43

Zaterdag reed ik op de snelweg van Arnhem af naar Nijmegen, word ik door iemand met een wit shirt en een donkere korte broek gefotografeerd vanaf een viaduct bij het Geldredome?? Waarom?? Kijk ik weet dat ik in een übergeil bakkie rij, maar om daar nou een foto van te maken??

En vandaag werd ik gespot door de politie, met een lasergun. Ik weet niet hoor, maar ze staan voor de bocht en daar mag je 80 rijden, nou er zijn maar weinig mensen die met 100 de bocht in knallen! Als die lui nou op het rechte stuk gaan staan! (liever niet eigenlijk, want daar rij ik minstens 110 :mrgreen: ) In ieder geval niet aangehouden, maar ik was er onderweg ook op attent gemaakt door een fietser, hulde aan die fietser!
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Ik ben gespot....maar door wie?

12 jun 2006, 13:23

henkietenk schreef: In ieder geval niet aangehouden, maar ik was er onderweg ook op attent gemaakt door een fietser, hulde aan die fietser!
Tip ;) als er mensen zwaaien en met hun lichten knipperen, dan even aan de snelheid houden :lachuh....

..
of waarschuwde ze je erna pas ;)
Afbeelding
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2006, 13:38

FastBunny schreef:
henkietenk schreef: In ieder geval niet aangehouden, maar ik was er onderweg ook op attent gemaakt door een fietser, hulde aan die fietser!
Tip ;) als er mensen zwaaien en met hun lichten knipperen, dan even aan de snelheid houden :lachuh....

..
of waarschuwde ze je erna pas ;)
Nee, gelukkig ervoor al!

De politie was toen ik er een half uur later weer langs reed al weg. Ik denk dat ze het te heet hadden? Mietjes >)
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 jun 2006, 13:39

henkietenk schreef:Mietjes >)
Een echte vent wordt geen... :X
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2006, 14:55

Ja hier in BoZ bij ons na de rotonde staan ze ook vandaag, rode VW Golf 3, een vrachtwagenchauffeur kwam me tegemoet en flitste 3 keer, meteen keer ik naar rechts en zag de BEKENDE rode VW Golf 3 staan!!

Netjes van de chauffeur!!
Afbeelding
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

12 jun 2006, 18:06

FastBunny schreef:Tip ;) als er mensen zwaaien en met hun lichten knipperen, dan even aan de snelheid houden :lachuh....
ohh... ik dacht dat die dame vandaag in die zilvere cooper voor me naar mij zwaaide :roll:
iDarkDesign
Transformer

19 jun 2006, 01:18

Nou, ik werd vandaag ook gespot door de politie... A1 bij Amersfoort. Een hele booskijkende rijksambtenaar die mij wist te vertellen dat ie wel 180 moest rijden om mij te kunnen passeren. Dat ik dan toch minstens 160 reed.....

Dat ik het maar wat rustiger aan moest doen. 130 is hard zat en er staan ook flitsers wist ie me te vertellen. Ook dat hij niet zo een verkeerde kerel was en zelf ook weleens te hard reed om dit soort tijdstippen (00:30). Geen boete niets.

GOEDE VENT! dus Soms zijn ze best aardig hoor, die snorren.

iDD....... had er wel eentje van €120,- in de bus :(
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2006, 09:01

Gheghe, dat was dan wel een beste kerel! heb je geluk mee gehad! Hulde aan de agent :-))

Terug naar “MINI Spotting”