Knappe clubman, maar als het niet je volle gedacht moet je die idd snel wegdoen . Lastige keuze wel, een 123i of gp ... Ik zou voor de bmw gaan, bmw performance parts zijn
@ Hans, jammer van je mooie koets zeg, (je zal hem best zo kwijt zijn) maar ik ben bekend met de 130i dus ik begrijp HEEL GOED wat je bedoeld. Met zo'n auto kom je makkelijk in de buurt van het MINI gevoel (rijden en sturen).
hahah nuts maar dat mag ik wel succes met de verkoop kerel en ik zeg weer lekker voor een GP gaan dat is echt een super bak zie vaak een witte 1 coupe paseren maar nee is em niet vind ik iig succes
Jammer dat hij alweer weg gaat . Toch één van de dikste Clubmans hier. Ik ben benieuwd wat het nu gaat worden. Ik heb een tijdje geleden een uurtje in een 123d Coupé gereden en dat is ook een meesterlijke auto, maar ga toch maar weer voor de vertrouwde GP .
BTW auto! Ik heb een eigen bedrijf dus uiteraard met een faktuur..
De keuze van een GP of een 125i weet ik nog niet en het heeft ook geen haast maar als ik iemand anders blij kan maken met deze super Clubman doe ik dat en dan moet ik ook snel een keuze maken.. maar na 4 Mini's ben ik wel toe aan iets anders maar moet natuurlijk wel racy zijn en een beetje betaalbaar!
BTW auto! Ik heb een eigen bedrijf dus uiteraard met een faktuur
maar marge is toch ook met faktuur!
en als je particulier bent maakt het marge of btw niet uit!
maar succes met de verkoop en kopen waar je je het beste gevoel bij heb zeg ik maar zo!