[11-7-08, 20.00 uur] Friday Night meet @ Mac Breda.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mensen sorry
heb een verjaardag van Cin der beste vriendin
Ik kan de week erna wel dus als jullie het zouden willen verzetten zou ik erg gelukkig zijn.
Zal dan voor diegene die nog geen NewMINIclub veiligheidshesje hebben er speciaal een paar voor jullie meenemen
gr.
floris

Ik kan de week erna wel dus als jullie het zouden willen verzetten zou ik erg gelukkig zijn.
Zal dan voor diegene die nog geen NewMINIclub veiligheidshesje hebben er speciaal een paar voor jullie meenemen

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar wat is er de 26ste dan???
gr.
floris
kan ik ook niet Ida, is moeders jarig en gaan we s'avond met Cin der baas varen en BBQ'en.Blont-007 schreef:Kom je toch gewoon de 26ste Floris, breng je Cin ook gezellie mee!
Maar wat is er de 26ste dan???
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
is zo dicht bij, dat ik ook maar een keertje kom.. staat genoteerd, kan ik mezelf gelijk een keer voorstellen!
@maaij, misschien kan je gelijk die spacers dan meenemen?? (had een pm gestuurd) nou ja dat hoor ik dan nog wel! maar zet me maar op de lijst!
Gr. Olaf
@maaij, misschien kan je gelijk die spacers dan meenemen?? (had een pm gestuurd) nou ja dat hoor ik dan nog wel! maar zet me maar op de lijst!
Gr. Olaf
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors