Om meer ruimte te creëren heb ik ooit die resonantiebox er ook uitgezaagd. Om zo de aanvoerslang naar het luchtfilter te richten. Nu heb heb ik om het filter te scheiden van het motorcompartiment een hitteschild.
Ook heb een gat geboord om meer lucht door te laten en denk ik trouwens dat een aerogrill heel minimaal meer lucht doorlaat dan een lamellengrill...
@Mac Mini
Dus dat is niet 3D te plakken.....ben ik weer ff blij dat ik het niet gedaan heb Ben daarom ook erg benieuwd naar jou plakkunsten en om deze in het echt te bewonderen....ziet er op de foto erg strak uit!!! Ben niet zo geduldig als het om plakken gaat Heb ooit eens een poging gedaan om maar 2 raampjes te blinderen van mijn andere auto....heb uit sjagarijnigheid de hele boel (lees folie ) in de vuilnisbak gekieperd Dus daarom maar gewoon ff door sparen
Zoals Coen al vroeg.. verslavend?!? npu een beetje.. Maar ik had al een heel plan uitgestippeld wat er allemaal een carbon coatje zou krijgen.
Dus hier is het volgende projectje... We zijn maar weer binnen verder gegaan.
Veel mini liefhebbers op dit mini forum hebben een mooi dashboard van carbon. Of te wel de JCW dashboard. Dus heb ik het even anders aangepakt.
Ik heb dus het dashboard in tact gelaten en heb de achtergrond achter de teller megenomen in het carbon. Zie hier dus de foto's......