[11-7-08, 20.00 uur] Friday Night meet @ Mac Breda.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
als je iedereen op een hamburger trakteerd lijkt het me geen probleem Jackmodena schreef:Mag ik de 11de ook even komen kijken??
(modena)

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed idee Floris!
Je bedoeld dat we bij de Mac op het terras gaan zitten BBQ-en met z'n allen?florisvandam schreef:als je iedereen op een hamburger trakteerd lijkt het me geen probleem Jack![]()

- modena
- Be Mini
Bericht
gr Jack
Morgen even langs de bank een lening regelenflorisvandam schreef:als je iedereen op een hamburger trakteerd lijkt het me geen probleem Jackmodena schreef:Mag ik de 11de ook even komen kijken??
(modena)![]()
gr.
floris

gr Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
das niet nodig jack
zie je vrijdag
modena schreef:Morgen even langs de bank een lening regelenflorisvandam schreef:als je iedereen op een hamburger trakteerd lijkt het me geen probleem Jackmodena schreef:Mag ik de 11de ook even komen kijken??
(modena)![]()
gr.
floris![]()
gr Jack
das niet nodig jack
modena schreef: Neem dat maar van mij aan want voor de centjes hoef ik het echt niet te doen hoor.
Ik koop wat ik mooi vind.
cheers Jack
zie je vrijdag

Laatst gewijzigd door coendek op 30 jun 2008, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors