Hallo!
Wij willen graag met de mini naar Frankrijk. Nu willen we een dakkoffer.
wie heeft hier ervaringen mee? Ik vind de dakkoffer van de mini namenlijk nog al erg lang en heb het idee dat ie erg ver voor er overheen hangt?
heeft er iemand b.v. een andere dakkoffer dan die van de mini op zijn dakdragers van de mini? (het schijnt dat dit niet mogelijk is?)
groetjes, Biccie
Dakkoffer
- Biccie
- Leerling Mini lid
Bericht
deel 2 dakkoffer
Vandaag nog maar een keer naar de dealer gereden om te vragen hoe het werkt. Ik ben al twee keer geweest voor vragen, maar kreeg iedere keer een ander antwoord. (vind ik al heel frustrerend!!)
Nu de chef werkplaats gesproken en die heeft ons een hoop uit kunnen leggen, wat de andere jongen achter de computer niet wist en kon vertellen.
Als je een dakkoffer wil op je mini, dan is het niet een kwestie van een een paar beugels erop en klaar. Voor je deze beugels erop kan zetten, moet eerst heel je dakrand verwijderd worden en moeten er speciale gaten geboord worden in je dak
en dan komt er een nieuwe dakrand op waar je dus de beugels op kan zetten.
Kosten: ruim 700 euro! en dat is nog zonder de dakkoffer van 298 euro.
Dat is een hoop geld voor een klein beetje extra bagageruimte
Ik ben blij dat ik niet bij die eerste jongen de beugels gewoon heb besteld, anders had ik nu een probleem gehad...
Wel jammer dat we 3 keer hebben moeten rijden om een duidelijk antwoord te kunnen krijgen......
Nu gaan we gewoon snijden in de spullen die we mee moeten nemen en niet op z'n hollands al je eten al van thuis meenemen
en we gaan naar de zon, dus 2 bikini's zijn genoeg, toch
Nu de chef werkplaats gesproken en die heeft ons een hoop uit kunnen leggen, wat de andere jongen achter de computer niet wist en kon vertellen.
Als je een dakkoffer wil op je mini, dan is het niet een kwestie van een een paar beugels erop en klaar. Voor je deze beugels erop kan zetten, moet eerst heel je dakrand verwijderd worden en moeten er speciale gaten geboord worden in je dak

Kosten: ruim 700 euro! en dat is nog zonder de dakkoffer van 298 euro.
Dat is een hoop geld voor een klein beetje extra bagageruimte

Ik ben blij dat ik niet bij die eerste jongen de beugels gewoon heb besteld, anders had ik nu een probleem gehad...
Wel jammer dat we 3 keer hebben moeten rijden om een duidelijk antwoord te kunnen krijgen......
Nu gaan we gewoon snijden in de spullen die we mee moeten nemen en niet op z'n hollands al je eten al van thuis meenemen

en we gaan naar de zon, dus 2 bikini's zijn genoeg, toch

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht

Optie voor meer bergruimte? Te Koop!
@frankie: begeef me nu eenmaal graag in gezelschap van bikini's, en als ik er daarvoor zelf 1 aan moet trekken zal dat maar zo zijn

Optie voor meer bergruimte? Te Koop!
@frankie: begeef me nu eenmaal graag in gezelschap van bikini's, en als ik er daarvoor zelf 1 aan moet trekken zal dat maar zo zijn

- Biccie
- Leerling Mini lid
Bericht
(ik denk dat je mij niet in bikini wil zien, haha)
Enuh, die caravan is wel supergaaf; wat kost dat?
Op z'n Brabants: zint eer ge begint!mini7benno schreef:2 bikini's? is er nog plaats voor mij op de achterbank?

Enuh, die caravan is wel supergaaf; wat kost dat?

- Biccie
- Leerling Mini lid
Bericht
Mijn vriendin is met het ultieme idee gekomen om je bagage te beperken: Vacuumzakken!
Nadat ik was bijgekomen van het lachen vond ik het eigenlijk niet zo'n gek idee!
je stopt kleding, kussens, dekbedden in zo'n zak, oprollen en tegelijk de lucht eruit duwen en dichtritsen en klaar! Mini- proof! stouwen maar!

Nadat ik was bijgekomen van het lachen vond ik het eigenlijk niet zo'n gek idee!
je stopt kleding, kussens, dekbedden in zo'n zak, oprollen en tegelijk de lucht eruit duwen en dichtritsen en klaar! Mini- proof! stouwen maar!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
werkt SUPER wij ook op wintersport gedaan anders ging het echt niet met de mini
Biccie schreef:Mijn vriendin is met het ultieme idee gekomen om je bagage te beperken: Vacuumzakken!![]()
werkt SUPER wij ook op wintersport gedaan anders ging het echt niet met de mini

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Net zoals Coen al zegt, werkt inderdaad super.
Vooral in Wintervakanties, neem je toch dikkere kleding en truien mee.
Gebruiken die dingen al haast 10 jaar.
Vooral in Wintervakanties, neem je toch dikkere kleding en truien mee.
Gebruiken die dingen al haast 10 jaar.
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors