negatieve caster gaat hen in de bandencentrale niet lukken, ik denk dat je beter camber vraagt en dan ga je wel een helixplaatjes moeten plaatsen, gaat zomaar niet he dick .
JBcola, ik zie dat je van Brugge bent (ik ben van Gent) en ik heb nog een volledig nieuwe en ongebruikte Forge BOV spacer kit (met de langere bouten enzo) die ik gekocht heb bij Beek (was 95 euro ofzo met verzendingskosten incl.)
zin om hem over te kopen? zeg maar hoeveel je ervoor wilt geven
ik durf het niet goed, ik lees soms zaken dat de motor het niet leuk zou vinden om de gassen in de atmosfeer te dumpen.
(je leest ook veel goede zaken .. bvb op NAM heeft morbius (een lid daar) het int lang en breed uitgelegd dat het wél een geniaal stuk zou zijn..)
het geluid zou wel vet zijn, maar zeker niet overdreven.
zou te maken hebben met MAF en MAP sensoren ofzo.. (US-spec wagens) ik ken er niet te veel van. en ook ik ga m'n geld in andere mods steken dus alle beetjes helpen
je laat maar iets weten he, ik ga er zeker geen winst op pakken. Maar voor minder dan 35 doe ik hem ook niet weg, ik moet veel in Brugge zijn dus desnoods breng ik het wel )