@Coendek...jouw aeroset is natuurlijk machtig interessant maar Peet schiet me dood denk ik als ik dat nu al ga doen....

Che schreef:Dankjewel jongens enne wat betreft die modlist...zal zo'n haast nie lopen hoor .... eerst us FF kijken of het karretje netjes blijft rijden en weer wat centjes verzamelen hoewel dat natuurlijk al snel gaat gebeuren want deze week winnen we de staatsloterij !!
@Coendek...jouw aeroset is natuurlijk machtig interessant maar Peet schiet me dood denk ik als ik dat nu al ga doen....![]()
![]()
coendek schreef:Che schreef:Dankjewel jongens enne wat betreft die modlist...zal zo'n haast nie lopen hoor .... eerst us FF kijken of het karretje netjes blijft rijden en weer wat centjes verzamelen hoewel dat natuurlijk al snel gaat gebeuren want deze week winnen we de staatsloterij !!
@Coendek...jouw aeroset is natuurlijk machtig interessant maar Peet schiet me dood denk ik als ik dat nu al ga doen....![]()
![]()
hahahaha zo bedoelde ik het nog niet eensmaar kan wel mooie deal voor je maken
![]()
succes met de mods en het rijden met deze mooie S
cheers
Coen
Aha .. dus 90 euro voor alleen het kastje want de cylinder is nie nodig aangezien hij toch niet afsluitbaar is.....zal us FF het partnumber gaan opzoeken dan......Engelse benaming zal wel niet " handshoevac" zijn he ....quattro gmbh schreef:Jup heb ik ook gedaan. Maar op slot kan het niet bij inbouw achteraf.
Onze sponsors