Top man!iDarkDesign schreef:De 14e hè?
ik heb net de 14e vrij gevraagd!
iDD
Rijd je zondag al mee of kom je maandag langs?
Anders kan ik misschien nog wel een kamer voor je boeken....
Het probleem met die Apex veren was/is dat deze steeds slapper worden, de auto gaat inzakken en het weggedrag wordt een stuk minder.Sepp schreef:Hoezo eigenlijk ook andere veren? Je had toch al de Apex verlagingsveren eronder zitten? Dat worden nu Eibach veren met Koni dempers. Had toch ook gekund met alleen de Koni dempers toe te voegen? Of gewoon lekker aan het experimenteren?
Gewoon een beetje benzine in een spuitflesje doen en whoppah het vuil verdwijnt, het is echt amazing Mike.iDarkDesign schreef:Hey Rob, waar heb jij je lucht filter mee schoongemaakt?
iDD
Nee, lijkt me niet.tysie schreef:Beschadiging velg?Wint schreef:Rotonde?tysie schreef:Kromme flens, misschien gebeurd toen je de rotonde opreed?
Refresh my mind will you....
Toch wel vreemd dat die Apex veren binnen korte tijd zo inzakken.Wint schreef: want dan heb ik een afspraak bij Beek om sowieso de Apex veren te laten vervangen, want het was geen goed idee om hiermee te gaan Ring rijden vond Klaas.
Dat bleek ook wel, want eenmaal op de brug kon de krik maar net onder m'n auto door.
Zover zijn de Apexjes al ingezat.![]()
Neej inderdaad de Apexjes vallen mij wat betreft de kwaliteit ook wat tegen.Sepp schreef:Toch wel vreemd dat die Apex veren binnen korte tijd zo inzakken.Wint schreef: want dan heb ik een afspraak bij Beek om sowieso de Apex veren te laten vervangen, want het was geen goed idee om hiermee te gaan Ring rijden vond Klaas.
Dat bleek ook wel, want eenmaal op de brug kon de krik maar net onder m'n auto door.
Dan is het toch niet echt kwaliteitsspul lijkt me?
Ik heb onder m'n toenmalige Opel Vectra ook Apex verlagingsveren (-40mm) met gele verstelbare Koni schokdempers gehad. 4 jaar mee gereden en de Apex-veren waren nog gewoon prima. Daarom verbaast jouw verhaal me zo.Wint schreef:Neej inderdaad de Apexjes vallen mij wat betreft de kwaliteit ook wat tegen.Sepp schreef:Toch wel vreemd dat die Apex veren binnen korte tijd zo inzakken.Wint schreef: want dan heb ik een afspraak bij Beek om sowieso de Apex veren te laten vervangen, want het was geen goed idee om hiermee te gaan Ring rijden vond Klaas.
Dan is het toch niet echt kwaliteitsspul lijkt me?
Ik hoop dat m'n Koni's donderdag ook binnen zijn....
Onze sponsors