Berthil, is er nog iets standaard aan jouw Mini? Ventieldopjes?Berthil schreef:Ik heb even geïnformeerd naar de achterste control arms![]()
Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

De control arms komen mee met de bestelling die Beek bij M7 geplaatst heeft.
Binnenkort heeft Beek de populairste spullen van M7 op voorraad.
Jawel, daar staat een Mini logo opFerdinand schreef:Berthil, is er nog iets standaard aan jouw Mini? Ventieldopjes?

De control arms komen mee met de bestelling die Beek bij M7 geplaatst heeft.
Binnenkort heeft Beek de populairste spullen van M7 op voorraad.
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij Beek leveren ze nu ook "mijn" RVS Air-Diverters!tysie schreef:
GP intercooler is € 179,00 bij de "stealer", daarbij nog 2 beugeltjes wat ongeveer € 16,00 kost.Meani schreef:Hoe zit het nou met de kosten van zo'n GP IC?
Bij Beek 400 en een beetje terwijl ik hier ergens las 170 bij de dealer?
Best een aardig verschil?
Door Wint lekker een RVS "ALTA-style" diverter laten maken à € 100,00
Totaal kost het je dan € 295,-![]()
![]()
![]()
Dan heb je dus de dikke GP intercooler met een VEEL BETERE diverter erop dan dat stomme plastic
kapje van de GP![]()
Installatie is heel erg makkelijk, mocht je het niet aandurfen, dan mag je altijd langskomen

Save a tree, eat a beaver

- Coen
- Be Mini
Bericht
Cooper S GP Works
Zijn er in Nederland dan nog wel nieuwe te vinden? In Duitsland staat er maar 1 te koop voor zover ik kan vinden met een van de laatste nummers. (Als je deze in Nederland op kenteken zet ben je toch gewoon de eerste eigenaar en is het geen Duitse import?)Hans schreef:Jaja.. alleen een nieuwe tegen de juiste prijs.. maarja..
Cooper S GP Works
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij import van een nieuwe auto betaal je de volle mep BPM en ook de BTW.
Als dat zo was zou iedereen een nieuwe auto kopen in Duitsland om de BPM te omzeilen.Coen schreef:(Als je deze in Nederland op kenteken zet ben je toch gewoon de eerste eigenaar en is het geen Duitse import?
- Coen
- Be Mini
Bericht
Datum eerste toelating 30-12-2007
Datum aanvang laatste tenaamstelling 30-12-2007
Datum eerste afgifte Nederland 30-12-2007
Dat weet ik. Maar wat ik bedoel maar niet zeker weet is of er dan bij de RDW bij de eerste aanvang ten naamstelling en eerste aangifte in Nederland dezelfde datum te staan? Bij import voertuigen verschilt deze datum dan namelijk.Berthil schreef:Als dat zo was zou iedereen een nieuwe auto kopen in Duitsland om de BPM te omzeilen.Coen schreef:(Als je deze in Nederland op kenteken zet ben je toch gewoon de eerste eigenaar en is het geen Duitse import?
Datum eerste toelating 30-12-2007
Datum aanvang laatste tenaamstelling 30-12-2007
Datum eerste afgifte Nederland 30-12-2007
- TheGreenMiles
- Nieuw Lid
Bericht
M7 Cosworth
Ik heb via van Beek vernomen dat er dus ook tuningkits komen van m7. Na goed lezen op de site van m7 zag ik ook dat de tuningkit (2 verschillende om eexact te zijn) op de cooper van toepassing is. Heeft iemand enig idee hoeveel pk's er extra vrijkomen? Ook leuk dat er een cosworth badge op de kont van je cooper prijkt..
Gelukkig woon ik in Den Haag en kan ik altijd even bij Van Beek zelf langs gaan en informeren!
Gelukkig woon ik in Den Haag en kan ik altijd even bij Van Beek zelf langs gaan en informeren!
Believe in your dreams, than dreams become the life u lead.
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmmm!
Een nieuwe GP.. alleen komt daar idd nog ongeveer €12000,- bpm bij... ik kan hier in Nederland ook nog een GP kopen en waarschijnlijk kan ik die ook mee krijgen (zonder inruil) voor €40000,- dus dan maakt het niks meer uit..
Ik vind alleen dat die GP nieuw nu niet meer waard is dan €35000,- dus zit nog met een gat van €5000,- anders wist ik het wel..
Maarja, vrijdag eerst toch nog even rijden met een 125i Coupe met performance parts
Coen schreef:Zijn er in Nederland dan nog wel nieuwe te vinden? In Duitsland staat er maar 1 te koop voor zover ik kan vinden met een van de laatste nummers. (Als je deze in Nederland op kenteken zet ben je toch gewoon de eerste eigenaar en is het geen Duitse import?)Hans schreef:Jaja.. alleen een nieuwe tegen de juiste prijs.. maarja..
Cooper S GP Works
Hmmm!

Ik vind alleen dat die GP nieuw nu niet meer waard is dan €35000,- dus zit nog met een gat van €5000,- anders wist ik het wel..
Maarja, vrijdag eerst toch nog even rijden met een 125i Coupe met performance parts
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
De Mini blijft in uw bloed zitten Hans.. niet?
Hans schreef:Coen schreef:Zijn er in Nederland dan nog wel nieuwe te vinden? In Duitsland staat er maar 1 te koop voor zover ik kan vinden met een van de laatste nummers. (Als je deze in Nederland op kenteken zet ben je toch gewoon de eerste eigenaar en is het geen Duitse import?)Hans schreef:Jaja.. alleen een nieuwe tegen de juiste prijs.. maarja..
Cooper S GP Works
Hmmm!Een nieuwe GP.. alleen komt daar idd nog ongeveer €12000,- bpm bij... ik kan hier in Nederland ook nog een GP kopen en waarschijnlijk kan ik die ook mee krijgen (zonder inruil) voor €40000,- dus dan maakt het niks meer uit..
De Mini blijft in uw bloed zitten Hans.. niet?
- Coen
- Be Mini
Bericht
Je zou altijd eens contact op kunnen nemen of er iets met de prijs te doen valt...Hans schreef: Hmmm!Een nieuwe GP.. alleen komt daar idd nog ongeveer €12000,- bpm bij... ik kan hier in Nederland ook nog een GP kopen en waarschijnlijk kan ik die ook mee krijgen (zonder inruil) voor €40000,- dus dan maakt het niks meer uit..
Onze sponsors