Tirex's.. "www.55mph.be"
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
is wel incl. verzendkosten hè
Heb geen idee wat de import tax is....maar kan me niet voorstellen dat dit het verschil zou moeten overbruggen wat tirex ervoor betaald heeft
Voor degene die het niet geloven...de big brake kit van Stop Tech staat op internet voor 1180 euro excl.
Hieronder dan de link voor alle geinteresseerden:
http://www.stratmosphere.com/stoptech_mini.htm
edit: geloof dat de import tax 3% is over het gehele bdrag incl. verzendkosten...daarbij komt nog de NL BTW van 19%. Dus in totaal 22%....correct me if i'm wrong

Voor degene die het niet geloven...de big brake kit van Stop Tech staat op internet voor 1180 euro excl.

Hieronder dan de link voor alle geinteresseerden:
http://www.stratmosphere.com/stoptech_mini.htm
edit: geloof dat de import tax 3% is over het gehele bdrag incl. verzendkosten...daarbij komt nog de NL BTW van 19%. Dus in totaal 22%....correct me if i'm wrong

- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
- plaatsing....beetje doe-het-zelver kan het ook.
- adapters....zal wel meevallen qua prijs
- stalen remleidingen....zitten nl. RVS leidingen bij, lijkt mij toch beter en blijft zeker mooier na een koude winter.
- DOT-5 vloeistof....zal ook wel meevallen, denk dat tirex die ook apart erbij heeft moeten kopen.
edit: Zo maar een idee......ze zitten in New York...dusssss....je meisje meenemen shoppen en jij je Big Brake Kit halen. Jij blij....want je hebt je ticket terugverdiend i.p.v. verzendkosten te betalen en je hebt je superrrr remmen waar iedereen van loopt te dromen
. Je meisje ook heel blij.......want die heeft lekker "extra" kunnen shoppen i.v.m. de lage dollar in New York

- adapters....zal wel meevallen qua prijs
- stalen remleidingen....zitten nl. RVS leidingen bij, lijkt mij toch beter en blijft zeker mooier na een koude winter.
- DOT-5 vloeistof....zal ook wel meevallen, denk dat tirex die ook apart erbij heeft moeten kopen.
edit: Zo maar een idee......ze zitten in New York...dusssss....je meisje meenemen shoppen en jij je Big Brake Kit halen. Jij blij....want je hebt je ticket terugverdiend i.p.v. verzendkosten te betalen en je hebt je superrrr remmen waar iedereen van loopt te dromen

- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
idd, ik heb stalen remleidingen, geperforeerde schijven, dot5 olie erbij genomen..
bij "Beeck" nog adapters en langere bouten bijgekocht.. (136eur +BTW)
denk wel dat de invoer tax meer dan 3% is, en in Belgie 21% BTW..
swat, ze remmen heerlijk...

bij "Beeck" nog adapters en langere bouten bijgekocht.. (136eur +BTW)
denk wel dat de invoer tax meer dan 3% is, en in Belgie 21% BTW..
swat, ze remmen heerlijk...

- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
de originele klauwen hebben maar 1 piston
stoptech heeft er 4 grote.. als je echt in de remmen gaat... pure waanzin..
DennisW schreef:heb geen ervaring met grote remmen...maar merk je dat je ook veel sneller stilstaat?.....of is het puur om het zg. faden te voorkomen?

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Precies! Als je per ongeluk niest op het rempedaal sta je al praktisch stil.tirex schreef:DennisW schreef:heb geen ervaring met grote remmen...maar merk je dat je ook veel sneller stilstaat?.....of is het puur om het zg. faden te voorkomen?
iDD
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahahaha.. hopen dat je niet verkouden wordt!!
iDarkDesign schreef:Precies! Als je per ongeluk niest op het rempedaal sta je al praktisch stil.tirex schreef:DennisW schreef:heb geen ervaring met grote remmen...maar merk je dat je ook veel sneller stilstaat?.....of is het puur om het zg. faden te voorkomen?
iDD
Hahahaha.. hopen dat je niet verkouden wordt!!

- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
Onze sponsors