Pimmy's new ride: BMW 125i cabrio pics @ P11
- horn
- Be Mini
Bericht
coole kar! mooi hoor. het enige nadeel van (mat)zwarte velgen is dat ze zo'groot zwart vlak vormen met je banden. wat ik mooi vind is om in dat geval de velgrand ofwel te (laten) polijsten of spuiten in de carrosseriekleur. breekt het zwarte vlak mooi 

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik moet de remklauwen nog even rood spuiten. Dat zal het zwarte wel breken. Ik moet zeggen dat het moeilijk is ze duidelijk op de foto te krijgen. Ik het echt springen ze er veel meer uit.horn schreef:coole kar! mooi hoor. het enige nadeel van (mat)zwarte velgen is dat ze zo'groot zwart vlak vormen met je banden. wat ik mooi vind is om in dat geval de velgrand ofwel te (laten) polijsten of spuiten in de carrosseriekleur. breekt het zwarte vlak mooi
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Ziet er strak uit die zwarte R113
join de club van R113 (ze zijn nog zeldzaam, en 2 handen te tellen)
Kees
join de club van R113 (ze zijn nog zeldzaam, en 2 handen te tellen)
Kees

- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
@ BMW X3
Ik hoop dat ze nog wel ff exclusief blijven!
Vandaag even bij de dealer geweest voor rammel onder de auto, roestende gasveren en het niet werken van de lichtsensor. Ik wilde ook gelijk een afspraak maken voor een beurt aangezien ik nu 22.000km heb gereden. Maar hoef pas over 12.000km voor een beurt
. Nouja, nog maar ff wachten dan... (Rij ik te rustig????
)
Rammel is waarschijnlijk verholpen, gasveren besteld en in de boordcomputer stond dagverlichting aan (en dan werkt de lichtsensor niet
)
En natuurlijk daar ook de reactie: "mooie velgen. Origineel JCW?" Ze kende de velgen bij Ekris Arnhem nog niet
houden zo!!
Ik hoop dat ze nog wel ff exclusief blijven!
Vandaag even bij de dealer geweest voor rammel onder de auto, roestende gasveren en het niet werken van de lichtsensor. Ik wilde ook gelijk een afspraak maken voor een beurt aangezien ik nu 22.000km heb gereden. Maar hoef pas over 12.000km voor een beurt

Rammel is waarschijnlijk verholpen, gasveren besteld en in de boordcomputer stond dagverlichting aan (en dan werkt de lichtsensor niet

En natuurlijk daar ook de reactie: "mooie velgen. Origineel JCW?" Ze kende de velgen bij Ekris Arnhem nog niet

- Tijno
- 4 op een rij!
Bericht
Hé Pimmy,
Goed dat je toch gewacht hebt!! Wat een super combi zo zeg. Echt geweldig. Ook mijn dealer was onder de indruk van de R113's
, leukleuk. Hopelijk kan ik ze een x ergens live aanschouwen bij een van de meetings, want de geheel zwarte R113's heb ik nog niet in het wild gezien.
Tijno.
Goed dat je toch gewacht hebt!! Wat een super combi zo zeg. Echt geweldig. Ook mijn dealer was onder de indruk van de R113's

Tijno.
- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
Onlangs een paar nieuwe badges gekocht bij http://motoringbadges.com
En deze wilde ik jullie niet onthouden

(En ja, hij moet gewassen worden....)
En deze wilde ik jullie niet onthouden

(En ja, hij moet gewassen worden....)
Onze sponsors