Zoals jullie misschien gelezen hebben ben ik druk doende met het configureren van mijn Mini. Vrijdag ben ik door mijn dealer gebeld met de mededeling dat Mini modellen na 1 september 2008 afgeleverd, duurder gaan worden.

Was het makkelijk, en had je tijd, om daar FF te parkeren, hahahaBMW X3 schreef:Wij zijn nu in USA, en zien erg veel mini's rijden.
we blijven hier nog 4 weken, en zullen nog wel wat winkels bezoeken.
de R55 en R56 zien we erg veel.
foto's volgen tzt
dit is een foto van onze camper
Kees
Je gaat me niet vertellen dat de videocamera nog thuis ligt?BMW X3 schreef:Walter, ik zat in de andere camper (op het achterbed) en dacht hiervan moet ik even een foto maken.
het zijn schitterende campers 10 meter lang ( Ford E450 V10 6,8 liter 305pk ) om mee te rijden![]()
wij hadden ook niet altijd het fototoestel paraat, maar we gaan het straks proberen in LA om er een paar mooie mini,s op de gevoelige plaat te zetten.
Kees
Nee, natuurlijk niet. Die hangt natuurlijk aan de voorruit van de Camper.MaVaEe schreef:Je gaat me niet vertellen dat de videocamera nog thuis ligt?BMW X3 schreef:Walter, ik zat in de andere camper (op het achterbed) en dacht hiervan moet ik even een foto maken.
het zijn schitterende campers 10 meter lang ( Ford E450 V10 6,8 liter 305pk ) om mee te rijden![]()
wij hadden ook niet altijd het fototoestel paraat, maar we gaan het straks proberen in LA om er een paar mooie mini,s op de gevoelige plaat te zetten.
Kees
Onze sponsors