Coen's PW projectje
- Jack C
- Mod virus alert!
Bericht
Coen,
Wave heeft 4 x 5 watt, 1 regelig Display, wel aux aansluiting midden console voor MP3 speler..
Boost 4 x 15 watt, 2 regelig Display, MP3 Compatible, Bediening CD Wisselaar / Ipod, Handy voorbereiding Bluetooth, Dab Tuner.
Dit zouden de verschillen moeten zijn.
Jack

Wave heeft 4 x 5 watt, 1 regelig Display, wel aux aansluiting midden console voor MP3 speler..
Boost 4 x 15 watt, 2 regelig Display, MP3 Compatible, Bediening CD Wisselaar / Ipod, Handy voorbereiding Bluetooth, Dab Tuner.
Dit zouden de verschillen moeten zijn.

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wel vreemd, in NL zit in alle optie pakketten (salt, pepper, chili) automatisch boost radio.
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Wat the f**k is dit nu. Let je een paar dagen niet op het forum staat hier weeral 6 pagina's. Coen is precies het lievelingtje van de club hier

Maar proficiat met je pw. Kben benieuwd waneer hij op de onderste foto gaat lijken (ik zet geld op 3 maand
)
Nog altijd geen andere velgen op het oog?

Maar proficiat met je pw. Kben benieuwd waneer hij op de onderste foto gaat lijken (ik zet geld op 3 maand

Nog altijd geen andere velgen op het oog?
- modena
- Be Mini
Bericht
)
gr.Jack
Coen er staat nog een radio boost op marktplaats hoor(misschien iets voor jecoendek schreef:mk3cooperS schreef:Coen,
Jack
Waar zou dit moeten zitten!?
KAN NIET WACHTEN!!!!
Coen

gr.Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jij kan je echt niet inhouden hè
Houd je nog wel wat over voor de Milltek
coendek schreef:achja.. zo'n audio fiel ben ik nou ook niet.. we'll see.. zolang ik ipod maar aan kan sluiten
Coen

coendek schreef:gezien en contact gezocht..
thanks
prijs nog niet bekend..
Coen

Jij kan je echt niet inhouden hè

Houd je nog wel wat over voor de Milltek

Onze sponsors