Vanochtend bij het vasteland in Rotterdam bij het stoplicht rechtdoor, ik ging rechtsaf..
wie was het?
Assie
BRG Cooper S met NewMINIclub sticker 65-**-** Rotterdam
- Assie
- Enthousiast
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sepp, Esther
Hoe laat rijden jullie dan s'ochtends en eind v.d. middag op de Kop van Zuid ?
en hoe rijden jullie dan ?
Ik let regelmatig op of ik geen BRG S zie maar tot op heden nog steeds niet gespot
grtz
Adriaan (bewoner kop van zuid)
Ik let regelmatig op of ik geen BRG S zie maar tot op heden nog steeds niet gespot

grtz
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De route is heen: vanaf de A20 afslag bij het Giessenplein richting Lloydkwartier/Euromast, langs de Kunsthal over het vasteland richting de Erasmusbrug. Rechtsaf Erasmusbrug over, einde brug rechtsaf richting KPN-gebouw, rondje linksom, langs Luxortheater en weer terug de brug over en via de Maastunnel terug door Charlois richting de A15 waaraan ik parallel werk (Driemanssteeweg, Rotterdam). Terugweg in omgekeerde volgorde. Morgen is Ester om 18.00 uur klaar met werken, dus om 18.00 uur sharp sta ik voor dat beroemde KPN-gebouw
Enne...let op deze...dit is 'm!!!

"We've got a thing that's called...MINI love"
We rijden 's ochtends tussen 7.45 en 8.15 uur en 's middags tussen 17.45 en 18.15 uur op de Kop van Zuid.Cooperdriver schreef:Sepp, Esther
Ik let regelmatig op of ik geen BRG S zie maar tot op heden nog steeds niet gespot![]()
grtz
De route is heen: vanaf de A20 afslag bij het Giessenplein richting Lloydkwartier/Euromast, langs de Kunsthal over het vasteland richting de Erasmusbrug. Rechtsaf Erasmusbrug over, einde brug rechtsaf richting KPN-gebouw, rondje linksom, langs Luxortheater en weer terug de brug over en via de Maastunnel terug door Charlois richting de A15 waaraan ik parallel werk (Driemanssteeweg, Rotterdam). Terugweg in omgekeerde volgorde. Morgen is Ester om 18.00 uur klaar met werken, dus om 18.00 uur sharp sta ik voor dat beroemde KPN-gebouw

Enne...let op deze...dit is 'm!!!

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Blijft mooi dat BRG met wit.
(en verlaagd
)
Nu snap ik waarom ik je nooit spot. Op het moment dat jij , via de noordzijde, de kop van zuid op rijd, rij ik iets verder op van de kop van zuid zuidwaarts naar Barendrecht. (08:10 uur).
s'middags ben ik normaal gesproken om ongeveer 17:30 weer thuis.
Ik zou alleen anders rijden s'ochtends als je Esther afgezet hebt.
(niet weer terug over de Zwaan, maar op zuid verder rijden).
grtz
Adriaan
P.S. Ik rij tussen de middag wel eens een keer langs de Driemanssteeweg.
Ja, Sepp hoe je MINI eruit ziet weet ik.Sepp schreef:
We rijden 's ochtends tussen 7.45 en 8.15 uur en 's middags tussen 17.45 en 18.15 uur op de Kop van Zuid.
Enne...let op deze...dit is 'm!!!![]()
Blijft mooi dat BRG met wit.

(en verlaagd

Nu snap ik waarom ik je nooit spot. Op het moment dat jij , via de noordzijde, de kop van zuid op rijd, rij ik iets verder op van de kop van zuid zuidwaarts naar Barendrecht. (08:10 uur).
s'middags ben ik normaal gesproken om ongeveer 17:30 weer thuis.
Ik zou alleen anders rijden s'ochtends als je Esther afgezet hebt.
(niet weer terug over de Zwaan, maar op zuid verder rijden).
grtz
Adriaan
P.S. Ik rij tussen de middag wel eens een keer langs de Driemanssteeweg.
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

@Adriaan: we kunnen tussen de middag ook een keer meeten op de Driemanssteeweg? Kun je meteen het pand van Breeman-Zuid in aanbouw bekijken (ook Driemanssteeweg). Is nu voor meer dan driekwart af (oplevering September 2008). Ik werk overigens 2 panden verder dan Breeman-Zuid bij GMS Instruments BV, nr. 190.
Bel maar als je toevallig een keer langs rijdt en toevallig tijd hebt.
Ik zal je m'n mobiele nummer PM-en.
Bel maar als je toevallig een keer langs rijdt en toevallig tijd hebt.
Ik zal je m'n mobiele nummer PM-en.

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sepp, thnkx je hebt PM terug.
Misschien aanstaande vrijdag om rond 13:00 uur ?
Geef je wel een belletje.
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zit dan aan de telefoon gekluisterd en kan dan niet ff weg.
Misschien vrijdag een weekje later? Dan kan ik er wel ff tussenuit.
Hoor je wel weer.
groeten,
Sepp

Uh dan zit ik heel de dag alleen op m'n afdeling.Cooperdriver schreef:Sepp, thnkx je hebt PM terug.
Ik zit dan aan de telefoon gekluisterd en kan dan niet ff weg.
Misschien vrijdag een weekje later? Dan kan ik er wel ff tussenuit.
Hoor je wel weer.
groeten,
Sepp

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
- Coen
- Be Mini
Bericht

Heb even mijn broer de opdracht gegeven om jou te spotten, zie hier het resultaat!Sepp schreef: We rijden 's ochtends tussen 7.45 en 8.15 uur en 's middags tussen 17.45 en 18.15 uur op de Kop van Zuid.
Enne...let op deze...dit is 'm!!!![]()

Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
Onze sponsors