of in de garage hangen of als iemand interesse heeft valt er altijd over te praten, deze strutbrace werkt alleen in combinatie met het luchtfilter. Anders heb je hetzelfde probleem als ik nu het met de turboleiding.CooperS-indiblue schreef:Heb jij dan nou een stutbrace waar je vanaf wil die op een Cooper S past?
Strut-brace gezocht
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat zou je ervoor willen hebben?
Nou ik weet niet wat het allemaal doet.Zijlboot schreef:of in de garage hangen of als iemand interesse heeft valt er altijd over te praten, deze strutbrace werkt alleen in combinatie met het luchtfilter. Anders heb je hetzelfde probleem als ik nu het met de turboleiding.CooperS-indiblue schreef:Heb jij dan nou een stutbrace waar je vanaf wil die op een Cooper S past?
Wat zou je ervoor willen hebben?

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Binnenkort heb ik denk ik deze strutbrace over.

Ik kan alleen niet beoordelen of hij boven je turbo past, maar rechts is hij behoorlijk hoog en plat om over een Cooper batterij te passen, maar hij past ook op een S zoals je ziet. Ik wellicht een Electric Blue watergekoelde intercooler nemen en dan moet echt deze rode stang er uit voor wat anders

Ik kan alleen niet beoordelen of hij boven je turbo past, maar rechts is hij behoorlijk hoog en plat om over een Cooper batterij te passen, maar hij past ook op een S zoals je ziet. Ik wellicht een Electric Blue watergekoelde intercooler nemen en dan moet echt deze rode stang er uit voor wat anders

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar als hij niet over die turbo past, dan past hij toch wel op mijn "Sje"?Berthil schreef:Binnenkort heb ik denk ik deze strutbrace over. Ik kan alleen niet beoordelen of hij boven je turbo past, maar rechts is hij behoorlijk hoog en plat om over een Cooper batterij te passen, maar hij past ook op een S zoals je ziet. Ik wellicht een Electric Blue watergekoelde intercooler nemen en dan moet echt deze rode stang er uit voor wat anders

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het goed is krijg ik zondag in Antwerpen de Carbon strutbrace van Domingo, vandaag bestel ik ook het GTT luchtfilter welke ik dan passend moet maken om de carbon strutbrace doorheen te leiden. De Carbon strutbrace past namelijk niet met de JCW of standaard luchtbox.
Als Zijlboot interesse heeft in de rode OMP strutbrace zoals hierboven kan hij hem overnemen. Wil hij hem niet kan wat mij betreft CooperS-indiblue hem overnemen. Ik denk dat dat eerlijk is gezien de volgorde van posten. Ik hanteer normaliter de helft van de huidige nieuwprijs als richtlijn, maar wat die op dit moment is moet ik nog even uitzoeken.
Even voor de duidelijkheid, ik laat wel mijn onderste OMP stang zitten onderaan de auto want daar zie je niks van maar merk je wel
Als Zijlboot interesse heeft in de rode OMP strutbrace zoals hierboven kan hij hem overnemen. Wil hij hem niet kan wat mij betreft CooperS-indiblue hem overnemen. Ik denk dat dat eerlijk is gezien de volgorde van posten. Ik hanteer normaliter de helft van de huidige nieuwprijs als richtlijn, maar wat die op dit moment is moet ik nog even uitzoeken.
Even voor de duidelijkheid, ik laat wel mijn onderste OMP stang zitten onderaan de auto want daar zie je niks van maar merk je wel

- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Mini poeper had een idee om mijn huidige strutbrace te laten vermaken of bij een metaalbewerkingsbedrijf er een op maat te laten maken, dit ga ik ook even uitzoeken. Als CooperS-indiblue interesse heeft mag hij voor mij in de rij, geeft mij nog even tijd om het een en ander uit te zoeken.
Zoniet xou ik graag een keer willen kijken of deze strutbrace past. Misschien een last strutbrace mini meeting of zo.
Zoniet xou ik graag een keer willen kijken of deze strutbrace past. Misschien een last strutbrace mini meeting of zo.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Doe maar rustig aan en deel je bevindingen even met me. Misschien is het interessant om te doen. Ik heb er geen haast mee, was meer als ik er toevallig ooit eens eentje tegen kom.Zijlboot schreef:Mini poeper had een idee om mijn huidige strutbrace te laten vermaken of bij een metaalbewerkingsbedrijf er een op maat te laten maken, dit ga ik ook even uitzoeken. Als CooperS-indiblue interesse heeft mag hij voor mij in de rij, geeft mij nog even tijd om het een en ander uit te zoeken.

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
http://www.autosportcompany.nl zitten in omgeving waalwijk.
Ik heb zo'n idee dat de gemiddelde autosportzaak in Den Haag en omgeving je hieraan ook nog wel kan helpen.
http://www.biesheuvel.nl zitten in Nieuwendijk (naast a27).k33z schreef:Iemand een idee waar ik voor een redelijke prijs een boven en onder strutbrace op kan halen
http://www.autosportcompany.nl zitten in omgeving waalwijk.
Ik heb zo'n idee dat de gemiddelde autosportzaak in Den Haag en omgeving je hieraan ook nog wel kan helpen.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- varavital
- One wheel wonder
Onze sponsors