Swetterhagerun 2008

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
MiniBeardie
Be Mini
Be Mini

Swetterhagerun 2008

13 jul 2008, 21:49

Vandaag de Swetterhagerun gereden. Met een kleine 150 oude en nieuwe Mini's werden de bewoners van Swetterhage in Zoeterwoude naar Avifauna in Alphen gereden. Met allemaal zeer enthousiaste mensen in de auto's en en nog veel meer zwaaiende mensen langs de kant van de weg. Een belevenis om mee te maken. In Avifauna een vogelshow bekeken en een hapje en drankje gedaan. Vervolgens langs de Oude Rijn weer terug naar Zoeterwoude. En dat allemaal onder politiebegeleiding, zodat we de gang er nog een beetje in konden houden. Petje af voor de organisatie.

En natuurlijk een fotoverslagje:

Afbeelding

Helemaal gepoetst staat MINIBeardie klaar voor de start
Afbeelding

NewMINIclub.nl is goed vertegenwoordigd
Afbeelding

Maguire's poetsdemonstratie van Benno
Afbeelding

Floris met een volle wagen klaar voor de start
Afbeelding

Bonte stoet van oud en nieuw door de polder
Afbeelding

De bijrijder van Adriaan zit te genieten
Afbeelding

Vogeldemonstratie met een condor in Avifauna
Afbeelding

Amerikaanse zeearend
Afbeelding

Ook op de parkeerplaats waren rare vogels te zien
Afbeelding

Bijzondere MINI-kraanwagen
Afbeelding

Cooperdriver in de achteruitkijkspiegel
Afbeelding

Als afsluiting een rondje rondweg Zoeterwoude
Afbeelding

Volgend jaar zeker weer.
Groetjes, Ron
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

13 jul 2008, 22:47

Ook ik vond het helemaal geweldig om die mensen zo blij te zien en heb mezelf vandaag ook wel goed vermaakt 8) veel mooie karts weer gezien waaronder ook een aantal mooie classics en wat ander mooi spul :lol: het was ook leuk met mensen van onze club te spreken met wie ik nog niet eerder had gesproken :mrgreen:

Hulde aan de organisatie want het was allemaal goed geregeld alleen jammer dat ik toch geen clienten mee kreeg :? maarja volgend jaar beter :wink:

foto's volgen later

Greetz BigD
coendek
Stoepsleutelaar

13 jul 2008, 23:02

dik zo die rode clubman!! petje af!! :lol:
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 jul 2008, 23:43

Die Clubman van Cooperdriver ziet 'r ff dik uit zo met verlaging!!! :-))
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

14 jul 2008, 00:28

Ben ook weer thuis en de velgen gewisseld voor de Ring van morgen.

Mooie dag met een top-sfeer en top-organisatie 8)

Ook voor mij geen client al heeft er één een half uur bij mijn deur gestaan om mee te rijden maar toen ik nee antwoorde op de vraag of ik rookte was ze pijlsnel verdwenen. Ik dacht die rookt zelf en wil uit consideratie met mij niet in mijn auto roken maar na wat praatjes te hebben gemaakt met clienten bleek dat er erg moeilijk aan sigaretten te komen was dus toen werd het me duidelijk waar de juffrouw op uit was :)

Gelukkig zat ik niet alleen in de auto en werd ik vergezeld door 'mar', één van de helften van harmar. 'har' had wel zijn auto vol clienten en begeleider. Volgend jaar gewoon nog een keer proberen om er een client in te krijgen :)

Ik heb ook nog een beetje gefilmd dus dat komt ook nog.
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

14 jul 2008, 01:40

Het was weer een geweldig leuke dag. :D
Overal blijde gezichten, van mini/MINI rijders, bewoners en medewerkers van Swetterhage, en
van de grote aantallen toeschouwers langs de route. (shakeit)

Avifauna was bijzonder fotogeniek. 8)

Erg leuk en gezellig vond ik na afloop het hapje eten met een grote groep MINI rijders. :wink:

(Helaas kon ik de foto's niet op m'n site zetten, kwaliteit wat minder, maar geeft een leuke indruk)

Een paar indrukjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jul 2008, 09:22

Zo, iedereen heeft het weer naar zijn zin gehad. :wink:
Ik had het karretje ook vol :lol:
Volgende keer naar circuitpark zandvoort walter!!!. Die bij mij in de auto zaten waren wel in voor een stukje gassen :wink:
@ Coen die clubman van de foto is niet van cooperdriver maar van hein ( diesel met S bumper en works uitlaat :wink: )
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 jul 2008, 15:01

Nou was me gisteren wel een feest zeg :mrgreen: .
Eerst een kleine pre-meet met Werner en MINI beardi gehad in Katwijk en daarna met z'n drieen naar Zoeterwoude gereden.
Gezellig gekletst met iedereen op de parkeerplaats en heel wat mooie mini's gespot, zaten echt een paar super gave classics bij.
Toen eindelijk de start, ik naar mijn auto gelopen en zag daar 3 enthiousiaste jongemannen bij mijn MINI staan :wink:
Netjes gevraag dof ze met me mee mochten rijden en dat was natuurlijk geen probleem.
Waren achteraf toch wel 3 aardig lange mannen en zat dus helemaal dubbelgevouwen achter mijn stuurtje.
In een clonne van 130 MINI's naar Avifauna gereden en heb me helemaal suf getutterd en gezwaaid, de opkomst aan de kant van de weg was echt niet normaal, elke dorp wat we passeerde stond vol met mensen.
Lekker bij Avifauna naar de vogelshow gekeken, was leuk he Benno, die kleine vogeltjes?? :mrgreen: held en daarna weer met z'n allen terug naar Swetterage.
Nog even naar de toespraak en dankbetuiging van Walter geluisterd en toen lekker met MINI beardi naar huis gereden.

Al met al was het een ongelofelijke dag en weet dat ik de volgende edite er weer bij ben.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

14 jul 2008, 19:04

Het was gisteren geweldig en heb ernorm genoten van de hele dag. Was tevens misschien de laatste rit in de huidige MINI aangezien de nieuwe op korte termijn opgehaald kan worden. Heb een verslag incl. de foto's op mijn weblog staan. En het was weer eens leuk oude bekende te zien en te spreken. Volgend jaar ben ik zeker weer bij. Organisatie bedankt voor de geweldige dag! :-))
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
MiniBeardie
Be Mini
Be Mini

14 jul 2008, 19:08

Op de terugweg reden we inderdaad in een Chili Red / zwart dak-treintje, ingeklemd tussen Clubmans: Adriaan (Cooperdriver) met de dikke Cooper S achter me en de vette Cooper D van Hein voor me.

Hier een foto van de laatste:
Afbeelding

Ook nog enkele zeer bijzondere classic Mini's, zoals deze Nederlandse en Belgische politie-Mini's
Afbeelding

Een erg mooi originele Clubman
Afbeelding

Hier zit wel heel erg veel huisvlijt in: 3-assige trekker inclusief aanhanger. Geweldig!
Afbeelding

Hier moest je niet de buurt rijden, wat een @#$%*-herrie uit die luchttoeters
Afbeelding

Tot slot de offroad-Mini. Daar kan de MINI Clubman SAV nog een puntje aan zuigen
Afbeelding

De vogels waren inderdaad ook erg fotogeniek. Hier tot slot de ara's
Afbeelding

Groetjes, Ron
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jul 2008, 19:55

Ik kan me alleen maar aansluiten bij bovenstaande verslagen.
Het was helemaal top. :D
Alles was bijzonder knap in elkaar gedraaid, politiebegeleiding enz.
Het aller belangrijkste was natuurlijk dat de clienten (bewoners) het naar hun zin hadden.
Nou dat is gelukt. :feest
Ook keek ik op van de enthousiaste reacties langs de weg. :zon Geweldig.

Nu dan even een klein beeldverslag;

Aankomst van 1 van onze leden, die later een "scharrel" zou hebben met Sander. :wink:

Afbeelding

De client, die mijn Mini boven al die andere tot zijn ride had uitverkoren. Zijn begeleider (met zwarte shirt) mocht ook mee.

Afbeelding

Het was even terreinrijden om de Mini te kunnen parkeren bij Avifauna.

Afbeelding

Wim die zijn taak als "taxichauffeur" wel heel serieus neemt.

Afbeelding

De mar van harmar bij Berthil in de auto tijdens de rit.

Afbeelding

Aan alles is gedacht.

Afbeelding

Ik kan nog maar 1 ding toevoegen. VOLGEND JAAR WEER!!!
BlackBird
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

14 jul 2008, 23:38

Jullie hebben allemaal gelijk! 'T was een dag om niet te vergeten! :D :D :D Veel bijzondere en stoere Mini's, heerlijk weer, leuke route, vrolijk gezelschap, een zorgzame organisatie en kundige motorbegeleiding.

Mijn in Leiden geboren en in Oegstgeest opgegroeide "scharrel" heette inderdaad Sander!! en hij was er als de kippen bij om in mijn Mini mee te mogen rijden, leuk! :lol: Ik hoorde van een andere NewMinichauffeur dat zijn bijrijder tijdens de rit al snel in slaap gevallen was. :shock: Mijn bijrijder niet.....hij begon om 13.00 uur te praten en om 17.30 was hij nog aan het praten. Stoere autoheld als hij was, was het verbazingwekkend dat hij mij onderweg werkelijk doorlopend bevreesd bij de les hield met (accentrijke) kreten als "remmùùùùh, remmùùùùùh, kèèèik uiiiiiit, anders flieg je d'r sóóóó bovenop joh" en dat is sonde, sónde van je mooooje Mini!! Ik probeerde uit te leggen dat dat risico vrijwel nihil was omdat snelle Berthil voor ons zat en dat we blij moesten zijn als we hem bij konden houden....laat staan dat we de kans liepen bij hem achterop te botsen. Maar hij kapte mijn geruststellende pogingen dan simpel af met de woorden "blijf er nou tóch maarrrr 'n eind achter want ik hoúúúúúw niet fan bumperrrrkleeferrrrs!" Oeps, einde discussie 8) Zo gezegd zo gedaan! :wink:

Durfde bijna niet meer met mijn mini-camera'tje na al die prachtige foto's hierboven (en ook op jouw internetsite Red S!) maar ik heb toch enkele door mijzelf gemaakte kiekjes in mijn gallery gezet ter bezichtiging.

Een geslaagde dag...met een megagezellige afsluiter bij het kleinste Chinese (mini)-restaurantje dat ik ooit gezien heb. Count me in for the next one! :D
Marcel Always Open
Cabrio-King

15 jul 2008, 00:14

Ik hoorde van een andere NewMinichauffeur dat zijn bijrijder tijdens de rit al snel in slaap gevallen was.
Ja binnen 5 minuten sliep meneer.

En op de terugweg duurde het 10 minuten voordat hij sliep :mrgreen:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

15 jul 2008, 00:34

harmar schreef:Aankomst van 1 van onze leden, die later een "scharrel" zou hebben met Sander.

Afbeelding
Helaas dus al bezet :)
harmar schreef:De mar van harmar bij Berthil in de auto tijdens de rit.

Afbeelding
Mooiste foto van de dag (het blauw van de Mini natuurlijk) :wink:
BlackBird
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

15 jul 2008, 10:17

O-ooooo, als de vos de passie preekt, boer pas op je kippen (sorry, ik verkeer volgens iedereen nog in hogere scharrelsferen! :) )

Groot gelijk, wapen jezelf inderdaad maar voor de zekerheid Har...haha :D :D
Afbeelding
...oliesjeiks kunnen hele harems verzamelen! :D :D
Zodra je "Mar" Enya hoort downloaden of een luchtballonvaart ziet boeken kan het al te laat zijn! :lol: Dit even voor Chinees-etende insiders.

Speak of the devil.. :evil:: volgens mij krijgt die bolide die zo mooi blauw :D is zowaar in elk persbericht apart een ontzagvolle vermelding. Gezien op de Swetterhagesite?

Verdikkie, op kantoor kan ik wel foto's invoegen......zie je wel en iedereen zit mijn ICT-vaardigheden maar in twijfel te trekken. Nog even uitzoeken waar dat aan ligt..

Terug naar “Afterparty”