Kan het dat ik je op de E19 heb zien vlammen met een porsche achter u aan ter hoogte van brasschaat tussen 19-20u ?

Tom schreef:Mario,
Kan het dat ik je op de E19 heb zien vlammen met een porsche achter u aan ter hoogte van brasschaat tussen 19-20u ?![]()
Hehe, voor de Cayman moeste toch uit de wegtirex schreef:Tom schreef:Mario,
Kan het dat ik je op de E19 heb zien vlammen met een porsche achter u aan ter hoogte van brasschaat tussen 19-20u ?![]()
Hahaha, Idd... was ne nieuwe cayman!!!
als ik terug kwam van Breda... was het ne Honda Preluut vitec.. lekker op zen blaas gegeven..![]()
![]()
Tom schreef:Hehe, voor de Cayman moeste toch uit de wegtirex schreef:Tom schreef:Mario,
Hahaha, Idd... was ne nieuwe cayman!!!
als ik terug kwam van Breda... was het ne Honda Preluut vitec.. lekker op zen blaas gegeven..![]()
![]()
![]()
Man man, ik hoorde zo ineens een vet geronk ik kijk zo, amaaaaaaai vette mini, mmmm zwarte velgen alu rand, zou em da nu zijn ?![]()
jbcola schreef:Den Mario is mij hier blaasjes aan het wijsmaken!!
ALS het waar is wat ie me vertelt gaat dit, of beter, IS dit een bommetje geworden!!![]()
![]()
![]()
Ikke jaloers dan![]()
![]()
'k geloof der toch geen kl*ten van!!
bwa, valt goed mee hoor.. ALTA zegt 20 pk erbij voor de grote IC.. maar blijkbaar is de standaard IC al efficient genoeg want het maakt nauwelijks verschil op de dynoXefke schreef:Eerste keer dat ik zie wat een kleine IC daar op zit standard
Dit zal wel wat geven nu, of vergis ik me?
Allesinds zeer mooi, en die remmen blijven me verbazen !!!
ndenotter schreef:Vet vet vet!!!! Maarre waarom niet ook een JCW bodykit?
Onze sponsors