Daar aangekomen de auto mooi op de parkeerplaats geparkeerd en dit was net op tijd. Tijdig liep de parkeerplaats vol met allerlei mooie wagens. Van Nissan Skyline tot aan een oldtimer Porsche. Mijn dag kon al niet meer stuk!
Gauw even de mensen van het forum opgezocht en een praatje gemaakt. Na wat banden controleren en spullen overhevelen konden de eerste de baan op! Mij leek het ook wel leuk om op de baan te gaan maar het was drukker dan verwacht.
Ook ben ik een even een rondje meegeweest met de ringkoning Berthil! Jesus wat gaat die mini hard en wat blijft die trekken

Dit was echt super! Berthil bedankt! Had hem maar even gevraagd of als ik de baan op ging voor de eerste keer hij met me mee wilde om de baan een beetje te wijzen

Daarna nog even met Idd een rondje geweest en die kan er ook wat van! Rein goed gestuurd en wellicht zien we nog een vliegende foto voorbij komen. Maar was echt kikke die grasmat

Toch maar handschoentjes kopen ??

Even later ook nog een rondje gedaan met Rob. Jesus wat remmen die tarox brakes hard!! Echt zijn geld waard. Je kon precies merken wanneer hij op de rem ging. Net of er een parachute uit kwam!

Ook met de nieuwe veren merkte ik dat de MINi erg stabiel op de weg lag.
Rob ook jij bedankt! Was gaaf!
Ook zelf op de baan geweest met me eigen MINI. Nou dat een hele ervaring. Motorfietsen en auto;s alles door elkaar. En dan ook nog een bochtig circuit. Snap echt NIET dat motorrijders dat aan durven. Onderweg ook weer een paar motorrijders gezien die van hun fiets waren gestapt

In de middag is de ring ook nog even dicht geweest. Dit omdat er een ernstig ongeluk was gebeurd. Hopelijk is het allemaal goed afgelopen.
Het was voor mij echt een topdag die ik niet meer zal vergeten! En ik zal zeker nog een keer gaan rijden op de ring alleen zorg ik wel dat ik fatsoenlijke remmen heb. Niet dat ik 3 bochten gedaan heb en niet meer kan remmen.
Bedankt iedereen die ik gesproken heb en gezien heb. Was top!
Maar ooit weer eens een keer over doen

Voor de liefhebbers van plaatjes heb ik in mijn gallery een hoop plaatjes gezet van de bolides die er zoal waren