2008 Mini Cooper S JCW MK II TOY story part 2
- wannes
- 4 op een rij!
Bericht
aangezien ik de MKI nog een tijdje ga bijhouden ga ik eerst een zien of ik de pook niet kan overbouwen op deze..want ik vind het eigenlijk zonde ...ik vind het ook een mooie pook..maar de JCW was reeds besteld...en gaat beter bij de rest van de alcantara passen...
moest het niet lukken dan laat ik iets weten.
moest het niet lukken dan laat ik iets weten.

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
- wannes
- 4 op een rij!
Bericht
heeft er eigenlijk iemand een idee waarom er in de brochure 17" geperforeerde en gegroefde schijfremmen staan , en waarom ze hem leveren met 17" geventileerde schijven??
er was nergens geen mogelijkheid om dat als extra optie aan te duiden...ze gingen er nu morgen eens achter bellen om te zien of ze nog konden wisselen.. ze hebben vandaag 5 uur gewerkt enkel en alleen aan de ophanging... stom dat dat er niet af fabriek onder zit... nu heb ik een hele doos overschot
er was nergens geen mogelijkheid om dat als extra optie aan te duiden...ze gingen er nu morgen eens achter bellen om te zien of ze nog konden wisselen.. ze hebben vandaag 5 uur gewerkt enkel en alleen aan de ophanging... stom dat dat er niet af fabriek onder zit... nu heb ik een hele doos overschot

- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
Dat is toch een JCW optie?wannes schreef:heeft er eigenlijk iemand een idee waarom er in de brochure 17" geperforeerde en gegroefde schijfremmen staan , en waarom ze hem leveren met 17" geventileerde schijven??
- wannes
- 4 op een rij!
Bericht
ik heb daarnet even met de dealer gebeld , en hij ging er nu dadelijk achter horen hoe het zat met die geboorde schijven... ze staan wel degelijk in het folderke van de JCW.. dus er zullen er toch wel bestaan.. ik was wel van het idee uitgegaan dat er zulke zouden opzitten..dus als ze ergens op het schap liggen moeten ze ze zo snel mogelijk laten aanrukken....
anders heb ik binnen de kortste keren weer verglaasde remblokskes..
het aeropack zal normaal ergens voor ten laatste binnen 14 dagen zijn ...de carbon spiegelkapjes tegen eind augustus...en de carbon koffergreep gingen ze proberen te regelen gelijk met het aeropack...
voor de rest zouden alle stukken erop moeten geraken tegen eind van deze week...
anders heb ik binnen de kortste keren weer verglaasde remblokskes..
het aeropack zal normaal ergens voor ten laatste binnen 14 dagen zijn ...de carbon spiegelkapjes tegen eind augustus...en de carbon koffergreep gingen ze proberen te regelen gelijk met het aeropack...
voor de rest zouden alle stukken erop moeten geraken tegen eind van deze week...

Onze sponsors