Coen
Coen's PW projectje
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
kleine wereld, van spacers ken ik niet veel.. ik zou begot niet weten hoeveel ik zou steken..
heheJustijn schreef:Ah oké, William Blake denkt eraan om spacers te steken. Ik zei 15 mm, waarop hij zei 7.5 mm per kant.coendek schreef:precies... maar inderdaad 16mm per wiel
Coen
Aangezien hij veel van auto's weet, dacht ik dat ik het al altijd verkeerd begrepen had. Niet dus.
Bedankt
Groeten
kleine wereld, van spacers ken ik niet veel.. ik zou begot niet weten hoeveel ik zou steken..
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
spannend hoor, nou dan spreken wij elkaar vanmiddag even
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Vindt de kentekenplaat met opgelegde (chocolade) letters echt een stuk mooier......gek dat het bij onze zuiderburen anders is
Wil ze er ook op hebben en afgelopen week even geinformeerd. Valt niet mee om ze te krijgen......moet eerst m'n eigen platen inleveren alvorens ze nieuwe gaan maken
:( Betekent dat ik 1 dag niet kan rijden in ons S'je.....dus heb het nog maar even uitgesteld 
Wil ze er ook op hebben en afgelopen week even geinformeerd. Valt niet mee om ze te krijgen......moet eerst m'n eigen platen inleveren alvorens ze nieuwe gaan maken
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Dan kan ik ook inschatten wanneer die van mij klaar is
Weet jij wanneer hij bij de RDW is aangeboden?coendek schreef:waarschijnlijk komt vandaag mijn kenteken binnen!!!!![]()
Dan kan ik ook inschatten wanneer die van mij klaar is

Onze sponsors