Waarom ben jij MINI gaan rijden?
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- Locatie: D11t
Bericht
Nog maar eens het verhaal:
1995: eerste mini, Jet Black 1988. 1000cc kon langs de paaltjes in het wegdek en was dus ook geschikt voor het voetgangersgebied in Delft.
1998: WickedWendy leren kennen en een mini special 1976 erbij aangeschaft. Tja, Wendy moest ook rijden.
1999 getrouwd met Wendy, Jet Black "geruild"met de garage in Den Haag voor een RHD mini flame red.
2001: Special weggegeven aan de garage in Den Haag en een Cooper 1.3 SPI voor in de plaats.
2002: Cooper weg, flame red blijft (1:24 is erg goeikoop)
2004: 2e kindje op komst, Wendy heeft wel last van vrachtwagens op de weg die haar over het hoofd zien. eens gaan praten met dealer voor "een nieuwe" Nooit haalbaar dacht ik....... Maar sinds juni 2004 PW Cooper voor de deur.
2006: PW cooperS cabrio bij de dealer in de showroom, tja, als je dan gaat kijken is het net als of je naar een nest jonge hondjes gaat kijken. Kort erna de Cooper ingeruild voor de S-cabrio. deze blijft voorlopig.
Wellicht als de bedrijfsbus weg moet omdat ik een andere functie heb gekregen:................ Weer een classic mini in de plaats.
1995: eerste mini, Jet Black 1988. 1000cc kon langs de paaltjes in het wegdek en was dus ook geschikt voor het voetgangersgebied in Delft.
1998: WickedWendy leren kennen en een mini special 1976 erbij aangeschaft. Tja, Wendy moest ook rijden.
1999 getrouwd met Wendy, Jet Black "geruild"met de garage in Den Haag voor een RHD mini flame red.
2001: Special weggegeven aan de garage in Den Haag en een Cooper 1.3 SPI voor in de plaats.
2002: Cooper weg, flame red blijft (1:24 is erg goeikoop)
2004: 2e kindje op komst, Wendy heeft wel last van vrachtwagens op de weg die haar over het hoofd zien. eens gaan praten met dealer voor "een nieuwe" Nooit haalbaar dacht ik....... Maar sinds juni 2004 PW Cooper voor de deur.
2006: PW cooperS cabrio bij de dealer in de showroom, tja, als je dan gaat kijken is het net als of je naar een nest jonge hondjes gaat kijken. Kort erna de Cooper ingeruild voor de S-cabrio. deze blijft voorlopig.
Wellicht als de bedrijfsbus weg moet omdat ik een andere functie heb gekregen:................ Weer een classic mini in de plaats.
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: NL
Bericht
Lang verhaal kort... Naast het werkpaard (Alfa 156 SW) moest er weer iets leuks komen. Voorheen een Spider (916) gehad en een Seicento Sporting
en het was er weer tijd voor. Veel kijken op internet en op pad. Gekeken naar MX-5, CRX Targa (niet verder vertellen), Golf Cabrio, 206 CC en ook maar ff naar een Cooper die ergens op de Veluwe stond, we zijn tenslotte toch bezig. Proef gereden met de auto's en met de Cooper met pano-dak. Keuze lijkt mij duidelijk en in juni 07 eigenaar geworden van een BRG Cooper. Met veel plezier gereden, maar hij mag iets meer vermogen hebben. Na 6 maanden onze MCS JCW gevonden bij Dubbelsteyn in Dordrecht en helemaal happy. Wat een leuke auto, wat een rijplezier en wat een leuke reacties! DIKKE smile en echt helemaal TOP dus.
Ben normaal gesproken snel op een auto uitgekeken, maar bij deze is dat nog steeds niet het geval. Een MINI zal waarschijnlijk altijd wel op de oprit blijven

Ben normaal gesproken snel op een auto uitgekeken, maar bij deze is dat nog steeds niet het geval. Een MINI zal waarschijnlijk altijd wel op de oprit blijven

- red baron
- Nieuw Lid
- Locatie: Andijk
Bericht
Zoals al gezegd bij het voorstellen, ik was een motorrijder pur sang. Kon op een gegeven moment er ook mijn beroep van maken. Bij het uitkomen van de Mini (2001, 2002?) er al helemaal gek van, maar ja...financieel?!
Nu veranderd van werkplek ( naar het centrum van Amsterdam, met gratis parkeren!!) de motor steeds minder gebruiken. Ik had wel een pekelauto, een Citroen C1 maar wilde iets meer vermogen en luxe. Toen ik een folder liet rondslingeren van een Fiat Panda 100 HP vroeg Esther (mijn vrouw) of ik wel wijs was. "Je wilde toch altijd een Mini??"
Ja en dat is vragen om rottigheid, gevraagd wat mijn motor bij zijn dealer deed, praten bij de Mini dealer wat deze moest kosten zoals ik hem wilde (ik had hem al 1000 maal op Internet in elkaar gesleuteld) en wat ik voor mijn C1 terugkreeg (viel echt mee!)Proefrijden in een Cooper en de rest is bekend. Wat een auto. Kon ik kiezen uit een kale Cooper S of een op maat gesneden Cooper. Dan maar voor de laatste.
Besteld en nu mar wachten op half september. Op een gegeven moment ook deze site ontdekt en deze is echt top. Het verzacht het wachten, al die verhalen en fotos, maar ik kan echt niet wachten.Wat een leuke sfeer hier en wat een hulpvaardigheid, ik kan niet wachten om sommigen te ontmoeten bij het een of ander. Door mijn wisseldiensten en tussentijdse toestanden kan ik weinig plannen, maar wanneer ik mijn Mini heb, probeer ik zo vaak mogelijk van de partij te zijn.
red baron
Nu veranderd van werkplek ( naar het centrum van Amsterdam, met gratis parkeren!!) de motor steeds minder gebruiken. Ik had wel een pekelauto, een Citroen C1 maar wilde iets meer vermogen en luxe. Toen ik een folder liet rondslingeren van een Fiat Panda 100 HP vroeg Esther (mijn vrouw) of ik wel wijs was. "Je wilde toch altijd een Mini??"
Ja en dat is vragen om rottigheid, gevraagd wat mijn motor bij zijn dealer deed, praten bij de Mini dealer wat deze moest kosten zoals ik hem wilde (ik had hem al 1000 maal op Internet in elkaar gesleuteld) en wat ik voor mijn C1 terugkreeg (viel echt mee!)Proefrijden in een Cooper en de rest is bekend. Wat een auto. Kon ik kiezen uit een kale Cooper S of een op maat gesneden Cooper. Dan maar voor de laatste.
Besteld en nu mar wachten op half september. Op een gegeven moment ook deze site ontdekt en deze is echt top. Het verzacht het wachten, al die verhalen en fotos, maar ik kan echt niet wachten.Wat een leuke sfeer hier en wat een hulpvaardigheid, ik kan niet wachten om sommigen te ontmoeten bij het een of ander. Door mijn wisseldiensten en tussentijdse toestanden kan ik weinig plannen, maar wanneer ik mijn Mini heb, probeer ik zo vaak mogelijk van de partij te zijn.
red baron
Onze sponsors