Normaal gesproken staat het bij Bloemendaal aan zee net zo vol met MINI's als op de gemiddelde Strahlung Pur, maar vandaag viel het mee. Welgeteld 1 MINI met SKY wodka sponsoring erop! (doe mij maar een flesje!). Meteen maar ff geflyerd.
Op de terugweg zag ik bij Haarlem een leuke Oranje Cabrio S wegtrekken, en die ik ik bij Halfweg maar eens even ingehaald. (zij reed HEEL ver weg en aardig door). Tussen Halfweg en Amsterdam ff lekker gesport met de dame achter het stuur, blij toe geen agenten. Haar vriend die naast haar zat vond het volgens mij allemaal niet zo leuk, keek in ieder geval nogal chaggo. Bij Amsterdam netjes vaarwel gezwaaid en kreeg een handje terug.
iDD...... op de Elandsgracht in Amsterdam ook nog een pepper white geflyerd.
MINI bloemendaal
- Sybesma
- Leerling Mini lid
Bericht
geflyerd? Ik zat laatst te denken om flyers te laten drukken voor deze site (in overleg met Berthil) en zo nieuwe leden te werven door de flyers onder de ruitenwissers te doen. Blijkbaar is er al iemand zo geniaal geweest begrijp ik ? Hoe zijn deze flyers te verkrijgen ?
Ik was het weekend toevallig ook in Bloemendaal, maar had de mini thuisgelaten haha. Jammer, misschien waren we elkaar dan tegengekomen. Was grappig geweest...Volgende keer beter dan maar he
Ik was het weekend toevallig ook in Bloemendaal, maar had de mini thuisgelaten haha. Jammer, misschien waren we elkaar dan tegengekomen. Was grappig geweest...Volgende keer beter dan maar he

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht

Was je er al uit met Berthil?
Ik denk dat iDarkDesign de flyer heeft gebruikt welke op de voorpagina van het forum staat. Ideetjes en uitvoering voor een andere/aanvullende flyer zijn natuurlijk van harte welkomSybesma schreef:geflyerd? Ik zat laatst te denken om flyers te laten drukken voor deze site (in overleg met Berthil) en zo nieuwe leden te werven door de flyers onder de ruitenwissers te doen. Blijkbaar is er al iemand zo geniaal geweest begrijp ik ? Hoe zijn deze flyers te verkrijgen

Was je er al uit met Berthil?
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Sybesma
- Leerling Mini lid
Bericht
Nee ik had het nog niet voorgelegd. Maar het leek me wel leuk. Gewoon een stapeltje flyers in de auto hebben liggen en wanneer je een nieuwe mini ziet staan, dan een flyertje onder de ruitenwisser plakken. Zo leer je vanzelf veel nieuwe mensen kennen met het mini-virus en dat is voor de meetings altijd leuk he.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
ga ik dus ook nog mee aan de slag!
iDD
Ja klopt, maar ik zat ook al te denken om een eigen impressie ervan te gaan maken.Arjan schreef:Ik denk dat iDarkDesign de flyer heeft gebruikt welke op de voorpagina van het forum staat. Ideetjes en uitvoering voor een andere/aanvullende flyer zijn natuurlijk van harte welkom
ga ik dus ook nog mee aan de slag!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Zooo gister weer veel MINI's op bloemendaal, maar er was er maar eentje die er echt uitsprong, en dat was niet de mijne!

Er kwam een hele mooie meid uitstappen, en paste ook heel erg bij de MINI. Ook een aantal van haar interieur ringen waren roze gespoten. Heel stijlvol.
iDD
*EDIT* Geen idee waarom ze het niet doen. Morgen even bellen met de server.

Er kwam een hele mooie meid uitstappen, en paste ook heel erg bij de MINI. Ook een aantal van haar interieur ringen waren roze gespoten. Heel stijlvol.
iDD
*EDIT* Geen idee waarom ze het niet doen. Morgen even bellen met de server.
Laatst gewijzigd door iDarkDesign op 19 jun 2006, 01:13, 2 keer totaal gewijzigd.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben benieuwd, maar de foto's doen het niet bij mij! Alleen maar twee kruisjes. Wel hele mooie kruisjes hoor, maar ik zie toch liever die Mini's 

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Arjan schreef:zo hééé, jij hebt die dame wel heel erg in je opgenomenIdarkdesign schreef:Ook een aantal van haar interieur ringen waren roze gespoten.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik mis de blokjes, maar die zitten er dan denk ik binnen no time op!Blont-007 schreef:![]()
![]()
![]()
Precies wat ik zoek.

Onze sponsors