Coen's PW projectje
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
grrr.. vandaag bij mijn spuiter geweest... precies in de week dat ik op vakantie ga is er plek voor me
wordt dus na mijn vakantie.. 1ste week septerber
Was er al bang voor dus daarom maar vast een volgende mod laten komen 

nog even wachten op speciale bussen uit de states en dan kan het monteren beginnen!!
Ook nog maar een mail verstuurd naar mijn dealer of hij er ff achteraan kan gaan of ik als ik mijn aerokit in primer bestel dat ie dan wel sneller binnen is... namelijk geen zin om 2-3maanden te gaan wachten!!!
Cheers
Coen

nog even wachten op speciale bussen uit de states en dan kan het monteren beginnen!!
Ook nog maar een mail verstuurd naar mijn dealer of hij er ff achteraan kan gaan of ik als ik mijn aerokit in primer bestel dat ie dan wel sneller binnen is... namelijk geen zin om 2-3maanden te gaan wachten!!!
Cheers
Coen
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Ik heb nu sport onderstel en 3cm verlagings veren... nu weet ik dat "ze zich nog moeten zetten" maar wil toch weer verder omlaag.. ga nu deze schroefset proberen.. is het wat... dan is het super.. is het niks... dan gaan ze weer de verkoop in 

Coen
ja ik kan nog steeds TE makkelijk de heuvels op hier voor de deur!!Blont-007 schreef:Mooi setje veren zeg![]()
Toch maar verder omlaag die tractor ???

Coen
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors