In de R56 gezeten
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Het is zo te zien geen chili want er zit een radio wave in i.p.v. radio boost die standaard in het chilipakket zit.MINIJCW schreef:Is een optie, en in het chilipakket zit het erbij.320d touring schreef:Geen MF-stuurwiel ??
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
't is in ieder geval geen dertien in een dozijn auto zo ! Het is dat turbootje het niets vindt, maar ik zou onze laser blauwe mcs wel met een rood lederen interieur willen !
- Helenk
- Be Mini
Bericht
In het Chilipakket zit, in iedergeval bij de Cooper, géén mf stuurwiel.
Dat moet je loskopen, maar dan heb je wel gelijk cruise control.
Dat moet je loskopen, maar dan heb je wel gelijk cruise control.
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook even in de nieuwe R56 gezeten.. en ik moet zeggen hij valt niet tegen..
er staat bij mini den haag een zwarte cooper met een creme interieur erg mooi! de klok blijft te groot naar mijn mening en de stoelen zijn nog steeds te kort (Recaro's nemen) Verder verplicht xenon nemen want die standaard lampen met dat oranje ding erin is ook niet moeders mooiste.. Ja, toch wel een gaaf bakkie. 

- 320d touring
- BBQ hulpkok
- William Blake
- Bijna verslaafd
Onze sponsors