Hier de reactie van NNP
Het verschil tussen gewone 3 spaak stuurtjes en 3 spaak stuurtjes met schakelsysteem is dat er schakelpeddels achteraan op het stuur bevinden.We verkopen deze zeer veel gewoon voor het zicht omdat het wel heel sportief en speciaal lijkt.
Ik had van ieder 85 stuks maar ze vliegen de deur uit,dus het is echt wel interessant om ze te kopen want ze zijn zeer duur bij Mini.
Van de gewone 3 spaak leder stuurtjes heb ik er nog 16 stuks in totaal
Van de 3 spaak stuurtjes met schakelsysteem heb ik er nog een 18 stuks.
dat maakt samen 34 stuks.
Ik wil voor jullie wat doen ,laat ons zeggen als je ze allemaal opkoopt ineens krijgen jullie ze aan 50€/stuk+btw,dat maakt in een totaal afname een extra korting van een 430€ op .
Het lijkt veel maar je ziet ik had er 85 stuks en zijn op een 2 tal maanden al gezakt naar 16 stuks.
Dit doe ik enkel voor jullie omdat we ook wat willen samenwerken met Mini forum .Ik geloof dat deze stuurtjes bij de dealer ongveer een 300€+btw het stuk kosten ,dus dit is een superprijs.
In principe moeten we dat op 1 palet kunnen krijgen dus is dat ongeveer een 45€+btw transport voor alle stuurtjes ineens.
Laat me hierover zo snel mogelijk wat weten .
Met vriendelijke groeten
Kim Hermans
ik zie overigens dat ze vlak bij Hasselt zitten dus zelf halen is ook nog te overwegen.
moet zeggen dat het ineens kopen vd hele mikmak me wat tever gaat en wsrchijnlijk krijg je alleen dan korting dus lijkt erop dat het toch individuele bestellingen gaan worden.
Driespaaks MFST stuur en airbag wissel
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
wat waren je bezorgkosten van Belgie naar Haarlem ?ossie1972 schreef:Ik heb een MF stuur thuis laten bezorgen voor rond de 87 eurootjes incl. Spot goedkoop.Che schreef:bij nnp kun je ook groot afnemen dus wellicht is daar ook nog korting te bedingen als we met zijn allen een 3 spaaks stuur kopen. zal hun site us tjekken en er een mailtje aan wagen.
En de stuur is brand new.![]()
Ossie
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Letten jullie goed op dat het wel over stuurtjes en/of bijpassende airbags gaat? Ik word er in ieder geval geen wijs uit of het nu om stuurtjes met of zonder airbag gaat. Of zijn julie hier bezig met twee verschillende Group Buys, één voor stuur en één voor airbag?
Ik heb de indruk dat NNP het heeft over stuurtjes zonder airbag.
Ook even voor de duidelijkheid, de flippers op het stuur hebben niets te maken met multifunctionele knoppen of niet, het zijn de bedieningsflippers voor de automatische vernellingsbak. Zal wel leuk staan als een handbak hebt, maar je hebt er dus niks aan.
Vraag ook even na of de drie afdekkapjes erbij zitten, ik neem aan van niet. In het geval van een multifunctioneel stuur moeten de knoppen en een kabeltje er nog apart bij worden gekocht.
Mijn airbag bij Timmermans heeft 210 Euro gekost (nr. 32306779258)
Het JCW alcantara stuur 280 Euro (nr. 32300403545)
De prijs van de twee schakelaars voor MF stuur 140 Euro (61316952454 en 61316957304)
Kabel is 15 Euro (61316933899)
Reken er ook ongeveer maar 40 Euro bij voor de drie afdekkapjes als je geen MF hebt.
De prijs van een normaal facelift stuur weer ik niet.
50 Euro voor compleet stuur (al dan niet MF) lijkt me dus nogal onwaarschijnlijk en anders wil ik ze wel allemaal kopen
Ik heb de indruk dat NNP het heeft over stuurtjes zonder airbag.
Ook even voor de duidelijkheid, de flippers op het stuur hebben niets te maken met multifunctionele knoppen of niet, het zijn de bedieningsflippers voor de automatische vernellingsbak. Zal wel leuk staan als een handbak hebt, maar je hebt er dus niks aan.
Vraag ook even na of de drie afdekkapjes erbij zitten, ik neem aan van niet. In het geval van een multifunctioneel stuur moeten de knoppen en een kabeltje er nog apart bij worden gekocht.
Mijn airbag bij Timmermans heeft 210 Euro gekost (nr. 32306779258)
Het JCW alcantara stuur 280 Euro (nr. 32300403545)
De prijs van de twee schakelaars voor MF stuur 140 Euro (61316952454 en 61316957304)
Kabel is 15 Euro (61316933899)
Reken er ook ongeveer maar 40 Euro bij voor de drie afdekkapjes als je geen MF hebt.
De prijs van een normaal facelift stuur weer ik niet.
50 Euro voor compleet stuur (al dan niet MF) lijkt me dus nogal onwaarschijnlijk en anders wil ik ze wel allemaal kopen

Laatst gewijzigd door Berthil op 23 jul 2008, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het gaat alleen over de stuurtjes en deze zijn inclusief de afdekkapjes waar de knopjes inzitten maar ik zal het voor de zekerheid nog even navragen.
Is het zo dat als je nu een MF stuur hebt 2 spaaks je er dan evengoed nog een kabelset moet bijkopen?
Is het zo dat als je nu een MF stuur hebt 2 spaaks je er dan evengoed nog een kabelset moet bijkopen?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik koop ze dan wel allemaal als de MF knoppen erbij zitten 
De kabel moet er juist alleen bij als je een twee spaaks MF stuur hebt.
Als je nu geen twee-spaaks MF stuur hebt, heb je straks ook niks aan de kabel als je een drie spaaks MF stuur koopt, dat werkt toch niet.

Als je nu geen twee-spaaks MF stuur hebt, heb je straks ook niks aan de kabel als je een drie spaaks MF stuur koopt, dat werkt toch niet.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
let wel dat bij die 50 euro 21% belgische btw komt en dit alleen geldt als je zowel de normale als flippersturen koopt...je hebt het dan over ene dikke 2000 euro excl.verzending.
hmmm.....ik las meen ik in Kwiebjes topic dat zijn 2 spaaks MF stuur zonder verdere aanpassingen is omgezet naar dit 3 spaaks stuur en voor zover ik me herinner heeft hij dat stuur ook compleet met bediening bij nnp gekocht.Berthil schreef:Ik koop ze dan wel allemaal als de MF knoppen erbij zitten
let wel dat bij die 50 euro 21% belgische btw komt en dit alleen geldt als je zowel de normale als flippersturen koopt...je hebt het dan over ene dikke 2000 euro excl.verzending.
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
14,70 euro om precies te zijn. En ik had hem binnen 5 werkdagen in huis.Che schreef:wat waren je bezorgkosten van Belgie naar Haarlem ?ossie1972 schreef:Ik heb een MF stuur thuis laten bezorgen voor rond de 87 eurootjes incl. Spot goedkoop.Che schreef:bij nnp kun je ook groot afnemen dus wellicht is daar ook nog korting te bedingen als we met zijn allen een 3 spaaks stuur kopen. zal hun site us tjekken en er een mailtje aan wagen.
En de stuur is brand new.![]()
Ossie
- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb net een 3-spaaksstuur bij nnp.be besteld (komt volgende week binnen hoop ik). Dat is de stuurwielrand met knoppen, zonder airbag!, voor 90 euri, incl verzendkosten van 15 euro naar Nederland. Het gaat om nieuwe stuurtjes, een betrouwbaar adres.
Airbagbank heeft airbags, ongeveer 210 euro voor een airbag (maakt niet uit welke). Als meerdere er eentje afnemen, is misschien een korting te bedingen. Toevallig heeft de airbagbank op marktplaats ook een stuurtje staan (rand + MF knoppen).
Ik heb airbagbank dit topic laten weten zodat zij zich hier ook kunnen mengen, lekker direct, handig...
Airbagbank heeft airbags, ongeveer 210 euro voor een airbag (maakt niet uit welke). Als meerdere er eentje afnemen, is misschien een korting te bedingen. Toevallig heeft de airbagbank op marktplaats ook een stuurtje staan (rand + MF knoppen).
Ik heb airbagbank dit topic laten weten zodat zij zich hier ook kunnen mengen, lekker direct, handig...
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Vandaar deze topic, juist om te kijken of we gezamelijk iets met airbagbank.nl kunnen regelen voor een airbag en eventueel de oude inruilen voor korting.
De animo is hoog...
Ik lees trouwens dat je bij Timmermans eentje kunt krijgen voor 210,-euro? Dat is een goeie prijs maar ik neem aan dat ze dit onderdeel nooit op de post zullen doen i.v.m. plof gevaar.
Ossie
Idd, Berthil. En zelfs incl. de 3 afdek kapjes met MF functie.Berthil schreef:Ik heb de indruk dat NNP het heeft over stuurtjes zonder airbag.
Vandaar deze topic, juist om te kijken of we gezamelijk iets met airbagbank.nl kunnen regelen voor een airbag en eventueel de oude inruilen voor korting.
De animo is hoog...

Ik lees trouwens dat je bij Timmermans eentje kunt krijgen voor 210,-euro? Dat is een goeie prijs maar ik neem aan dat ze dit onderdeel nooit op de post zullen doen i.v.m. plof gevaar.
Ossie
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Berthil ik heb je nummers even getjekt en het kabeltje waar jij het over hebt is het kabeltje vd bedieningsknoppen hetgeen er dus al bijzit vgl mij omdat het stuur compleet met knoppen geleverd wordt.
ps het airbagonderdeelnummer heeft op het eind een 2 teveel (is 12 cijferig en moet 11 cijferig zijn)
ps het airbagonderdeelnummer heeft op het eind een 2 teveel (is 12 cijferig en moet 11 cijferig zijn)
Laatst gewijzigd door ginoceros op 23 jul 2008, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
Ja idd. Zowiezo vind ik 210 euro bij een officiele mini dealer een mooie prijs. Ik heb deze week mijn dealer gebeld, Kalfsbeek in Wateringen, en die zei dat het me rond de 1000 euro moest gaan kosten voor alleen de airbag. De knoppen nog eens 200 a 250 euro. Dan vond ik 210 al een zeer strakke prijs. En ik denk ook inderdaad dat een dealer twee dingen niet graag doet:
1. opsturen ivm plofgevaar (het zal je als postbode maar gebeuren...
)
2. ze kunnen het dan niet zelf inbouwen ivm garantie, of je moet daar heen en berekenen ze inbouwkosten...
1. opsturen ivm plofgevaar (het zal je als postbode maar gebeuren...

2. ze kunnen het dan niet zelf inbouwen ivm garantie, of je moet daar heen en berekenen ze inbouwkosten...
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Timmermans stuurt de airbags inderdaad niet op i.v.m. plofgevaar.
Ik heb trouwens mijn oude airbag verkocht voor 100 Euro, dus effectief heeft het maar 110 euro gekost.
Ik denk dat NNP graag een deal wil maken voor alle stuurtjes omdat ze anders niet van die flipperschakelaar stuurtjes afkomen.
Oh ja, als je MF hebt moeten er ook nog drie schroefjes bij à 2 Euro
(32306762922)
Op hun website staat inderdaad met knoppen. De knoppen alleen al kosten dus 140 Euro, echt een koopje dus.

Ik heb trouwens mijn oude airbag verkocht voor 100 Euro, dus effectief heeft het maar 110 euro gekost.
Ik denk dat NNP graag een deal wil maken voor alle stuurtjes omdat ze anders niet van die flipperschakelaar stuurtjes afkomen.
Oh ja, als je MF hebt moeten er ook nog drie schroefjes bij à 2 Euro

Op hun website staat inderdaad met knoppen. De knoppen alleen al kosten dus 140 Euro, echt een koopje dus.

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stuur werkt alleen als het oude stuur ook multifunctionele knoppen heeft. Anders zit er ook geen software ingeprogrammeerd. Maar een die deeltjes kun je makkelijk los schroeven en er kapjes zonder knoppen op doen.
Het stuurtje is geen probleem, alleen de airbag is normaal gezien een wat moeilijker artikel om aan te komen.
Wellicht dat de airbagbank jullie hier in tegemoet kan komen
Het stuurtje is geen probleem, alleen de airbag is normaal gezien een wat moeilijker artikel om aan te komen.
Wellicht dat de airbagbank jullie hier in tegemoet kan komen

Onze sponsors