x2!!Sid schreef:spaar een paar maanden door en haal een 135i. zo'n 125i lijkt me leuk hoor, maar echt spannend is het nou ook weer niet. en om nou wéér een gp te kopen...

x2!!Sid schreef:spaar een paar maanden door en haal een 135i. zo'n 125i lijkt me leuk hoor, maar echt spannend is het nou ook weer niet. en om nou wéér een gp te kopen...
Haha.. klopt, had vandaag Joost nog aan de telefoon!Ries schreef:Gooi een afneembare trekhaak op die clubman en koop een auto ambulance voor de funcar.Hans schreef: De Dax is natuurlijk super, maar als je even naar de Nurburgring wil rijden ben je al kapot voordat je er bent.. en op de Lotus 340R ben ik al jaren verliefd.. en was vorig jaar nog niet te koop (in Nederland) Rijd een stuk gemakkelijker op de snelweg..
Ik hoorde vandaag ene Hans met Joost bij Dubbelsteyn telefoneren over mogelijke aanschaf van een nieuwe GP. Er was nog redelijk wat twijfel dus moet jij wel zijn geweest.
Ben benieuwd wat je na het weekend gaat beslissen
hoe bedoel je dan? qua sound? of vind je hem te zacht (-> PSS9Hans schreef:Dan niet nee..hij zal wel sneller worden maar de beleving wordt er niet meer op..
geen works, wel de R53 en de R50Hans schreef:Heb je ooit wel eens in een R53 Mini Cooper-S Works gereden?
Dan weet je waarom..
Gewoon doen die GPHans schreef:Er staat nog 1 nieuwe GP in Alkmaar, nog niet op kenteken, GP1005
Maandag eerst Klaas even spreken, want de GP moet dan een echt bommetje worden.. Bewerkte kop, nokkenas, 16% M7 Racing pulley, op naar de 250pk!En dan natuurlijk de Tarox remmen erop, spacers, verlagen, R56 Works stoelen.. etc..
Hans schreef:Er staat nog 1 nieuwe GP in Alkmaar, nog niet op kenteken, GP1005
Maandag eerst Klaas even spreken, want de GP moet dan een echt bommetje worden.. Bewerkte kop, nokkenas, 16% M7 Racing pulley, op naar de 250pk!En dan natuurlijk de Tarox remmen erop, spacers, verlagen, R56 Works stoelen.. etc..
klinkt veelbelovend!Hans schreef:Er staat nog 1 nieuwe GP in Alkmaar, nog niet op kenteken, GP1005
Onze sponsors