Groetjes van Connie
26 juli: Renova sla je slag MINI meet.
- Ries
- Volledig MINI minded!

Bericht
Was weer erg gezellie.
Eerst naar Youri geweest voor een mod die ik al van begin af aan in gedachten had en nu dan eindelijk uitgevoerd (vipers). Vervolgens met Maaij naar Renova geknald. (Bas ik heb ff een foto geleend => karma
)

Helemaal blij met de vipers maar om dan weer naar een meeting te gaan is toch wel erg gevaarlijk. Je vergeet je nieuwste mod en ziet dan zoveel super gave dingen.
Eigenlijk zijn witte knipperlichten een must....
Ik vrees dat de 4x4 mode nog wel een tijdje blijft. Ook al merk je niet zo erg veel verschil he Floris
JCW Aero pakket blijft ook altijd weer gaaf.
Interieur delen aanpassen. Carboni laat ik wel voor de echte bommetjes
Ik heb nog wel even mijn pinker eraf gehaald om te kijken of de scuttles passen op de S-houders maar het lijkt er toch op dat dit iets anders zit. Helaas dus. Dan voor de kids maar de deken/slaapzak meegenomen. Ze genieten er nu op het gras al volop van!
En een meet kan natuurlijk nooit uit blijven zonder enige kofferbakhandel. Ik heb mijn 15" velgskes weer terug. Blijkbaar had Coendek er toch behoefte aan gehad om met dit weer met winterbanden te rijden
@Coendek Met de blauwe spoiler ben toch eerder genoodzaakt om je dakkie aan te pakken.
Ben erg benieuwd.
Renova, IDA en Coen ook ik wil me in het rijtje aansluiten voor de organisatie van deze toffe meet!
Eerst naar Youri geweest voor een mod die ik al van begin af aan in gedachten had en nu dan eindelijk uitgevoerd (vipers). Vervolgens met Maaij naar Renova geknald. (Bas ik heb ff een foto geleend => karma

Helemaal blij met de vipers maar om dan weer naar een meeting te gaan is toch wel erg gevaarlijk. Je vergeet je nieuwste mod en ziet dan zoveel super gave dingen.
Eigenlijk zijn witte knipperlichten een must....
Ik vrees dat de 4x4 mode nog wel een tijdje blijft. Ook al merk je niet zo erg veel verschil he Floris
JCW Aero pakket blijft ook altijd weer gaaf.
Interieur delen aanpassen. Carboni laat ik wel voor de echte bommetjes
Ik heb nog wel even mijn pinker eraf gehaald om te kijken of de scuttles passen op de S-houders maar het lijkt er toch op dat dit iets anders zit. Helaas dus. Dan voor de kids maar de deken/slaapzak meegenomen. Ze genieten er nu op het gras al volop van!
En een meet kan natuurlijk nooit uit blijven zonder enige kofferbakhandel. Ik heb mijn 15" velgskes weer terug. Blijkbaar had Coendek er toch behoefte aan gehad om met dit weer met winterbanden te rijden
@Coendek Met de blauwe spoiler ben toch eerder genoodzaakt om je dakkie aan te pakken.
Renova, IDA en Coen ook ik wil me in het rijtje aansluiten voor de organisatie van deze toffe meet!
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Ondanks mijn flitsbezoek was het toch weer een erg gezellige meet!
Eindelijk MINI schoenen aangeschaft die ik graag wilde hebben en ze waren nog in de goede maat ook!
Nog even wat raad gevraagd bij onze "opper stoepsleutelaar" zodat ik in mn vakantie weer flink kan gaan stoepsleutelen! (setje veren eronder)
Ida, Coen en Renova Breda natuurlijk bedankt!
Eindelijk MINI schoenen aangeschaft die ik graag wilde hebben en ze waren nog in de goede maat ook!
Nog even wat raad gevraagd bij onze "opper stoepsleutelaar" zodat ik in mn vakantie weer flink kan gaan stoepsleutelen! (setje veren eronder)
Ida, Coen en Renova Breda natuurlijk bedankt!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Was inderdaad een leuke middag! Weer mooie MINI's gezien en nog een paar kleine dingen gekocht (checkered ventieldopjes en een EHBO pakketje). Mijn complimenten voor de organisatie
!
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Het was gezellig hoor
Organisatie en Renova: BEDANKT !
Had iemand dit rijtje mini's ook gezien:
????

Ik elk geval wel lekker shoppen:

Organisatie en Renova: BEDANKT !
Had iemand dit rijtje mini's ook gezien:
????

Ik elk geval wel lekker shoppen:

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Nou op die paar kilometer voordat we de A59 opreden dat jij samen met Turbootje even wegtrok lukte het niet meer hoor!Zijlboot schreef:Volgens mij kon je het toch aardig bij houdenMaVaEe schreef:Pfff het was hard doortrappen als enigste Cooper in een formatie van Cooper-Sjes....![]()
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Wij vonden het ook gezellig!!! Coen en Ida bedankt voor het organiseren.
En Ida uiteraard gefeliciteerd met de mooie cabrio. Hij is super!!!
Weer veel mensen gezien en gesproken en buiten nog een beetje staan kwijlen bij enkele MINI's die flink gemod waren. Trouwens nog die witte R56 zien staan met hagelschade? Echt zonde!! Op een gegeven moment toch maar naar centrum Breda gereden en nog 2 uurtjes op een terras gezeten, want daar was het wel het weertje voor.
En Ida uiteraard gefeliciteerd met de mooie cabrio. Hij is super!!!
Weer veel mensen gezien en gesproken en buiten nog een beetje staan kwijlen bij enkele MINI's die flink gemod waren. Trouwens nog die witte R56 zien staan met hagelschade? Echt zonde!! Op een gegeven moment toch maar naar centrum Breda gereden en nog 2 uurtjes op een terras gezeten, want daar was het wel het weertje voor.

"We've got a thing that's called...MINI love"
Onze sponsors