Driespaaks MFST stuur en airbag wissel

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jul 2008, 21:09

Che schreef:
jstuyts schreef:Ze hebben mij verteld dat ze volgende week, dag nog niet bekend, weer een lading verwachten. Ze zouden dat eerst gaan kijken welke beschadigingen hebben en welke niet en zouden dan contact op nemen. Nu is mij verteld dat collega Mo Zerouali van de airbagbank ons hier op t forum zou komen opzoeken. Dat is wat ik nu weet.

Mijn stuurtje is inmiddels ook verstuurd, zal t begin volgende week wel binnen krijgen, ben benieuw :mrgreen:
Ik ben dan op vakantie. Zou jij ervoor kunnen/willen zorgen dat ze er 1 apart houden of moet ik ze zelf even mailen ?
Same here! Denk wel dat je later nog kan krijgen, maar als er een club-korting komt, wil ik die niet missen natuurlijk!
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

25 jul 2008, 22:00

ja is goed, we wachten het af, ik kan er wel 2 voorschieten maar ik ga niet alles betalen. We houden het gewoon in de gate, no problem!
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jul 2008, 22:12

jstuyts schreef:ja is goed, we wachten het af, ik kan er wel 2 voorschieten maar ik ga niet alles betalen. We houden het gewoon in de gate, no problem!
Ik zal af toe wel op het internet kunnen, maar gaat toch vaak niet zo lekker in het buitenland (voor weing tijd :D)

Voorschieten zou erg handig zijn, maar dan moeten we ff kortsluiten hoe we dat doen aangezien che en ik allebei het stuur + oude luchtzak willen inleveren. Ik hou het in de gaten (heb nog een kleine week thuis)
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 jul 2008, 18:22

Mensen, een reactie van de airbagbank:

"Beste John,

Wij hebben de levering binnen,

helaas zitten er maar een klein aantal R52/ 53 driespaaks bij. WIj hebben er een voor je gereserveerd. Dus als je ons kan bellen om de order te bevestigen en verder af te stemmen dan zou dat heel mooi wezen.

Omdat ik maar een klein aantal 3spaaks heb binnen gekregen zal ik deze aanbieden aan de wachtende en deze niet aanbieden op het newminiclub Forum. Wel heb ik nog een aantal R56 (zowel 2 als 3spaaks) airbags binnen gekregen die ik wel op het Forum zal zetten.

Bedankt voor de inzet en ik hoor graag van je voor een bestelling.

Met vriendelijke groeten,

Mo Zerouali"

Ik heb hem gezegd dat ik met een collega met hem heb gesproken en die zei dat bijna alle wachtenden lid zijn van het forum. Misschien hebben jullie zelf ook al een mail gehad dat hij het binnen heeft en dat hij het niet gaan aanbieden op het forum. Hij gaat zich melden op het forum en dan kunnen jullie het ook eventueel zelf kortsluiten...
Ossie
The Calendar Guy

28 jul 2008, 19:19

Omdat er maar een beperkt aantal airbags beschikbaar zijn, vind ik het ook logisch dat dhr.Zerouali de mensen individueel benaderd die al lang wachtende waren op een levering.

Zoals je in de mail leest ben jij een van de gelukkige. Dit geld idem dito voor mij, vanmiddag ben ik gebeld en heb gelijk een afspraak met hun gemaakt.

Dus je mag moi van de lijst halen, John.

Thanks igg voor het regelen & het organiseren. :P

Karma voor de moeite. :wink:

Ossie
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 jul 2008, 19:35

Morgenvroeg om 10.00 uur wordt de mijne geinstalleerd en 's nachts vertrekken we op vakantie. Goed geregeld !
Ossie
The Calendar Guy

28 jul 2008, 19:39

Che schreef:Morgenvroeg om 10.00 uur wordt de mijne geinstalleerd en 's nachts vertrekken we op vakantie. Goed geregeld !
Met een nieuw stuur en een verse plofzak op vakantie, een beter begin kun je jezelf niet wensen! :mrgreen:

Have fun! :wink:
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 jul 2008, 21:13

Oh perfect, dan zijn er iniedergeval leden die een airbag hebben kunnen krijgen.

Gaat dat inbouwen nog iets kosten, of doen ze dat zo, en zijn jullie dan inderdaad 210 euri kwijt?
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 jul 2008, 22:22

jstuyts schreef:Oh perfect, dan zijn er iniedergeval leden die een airbag hebben kunnen krijgen.

Gaat dat inbouwen nog iets kosten, of doen ze dat zo, en zijn jullie dan inderdaad 210 euri kwijt?

210 voor het nieuwe, 100 terug voor het oude en 20 euro voor ombouw dus met kosten voor het stuur erbij ben ik ongeveer 200 euro kwijt net als Kwiebje.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 jul 2008, 12:07

Vanmorgen stuurtje laten plaatsen, goede service bij airbagbank !

Mijn oude stuur stond iets uit het midden vh merkteken hetgeen met het nieuwe gecorrigeerd is dus ik ben weer happy de pappy !!
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 jul 2008, 15:47

@Che: Super man, zal wel fijn zijn zo'n nieuw stuurtje, hadden ze je oude stuur vanuit de frabriek dan net ff scheef erin gezet ofzo?

Ik heb vandaag ook nog een stuurtje uit NNP Belgie binnen. Heb direct een afspraak gemaakt om het JCW stuurtje in te laten bouwen, ook net voor de vakantie want ik ben vrijdag avond de deur uit... :mrgreen:
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 jul 2008, 15:54

jstuyts schreef:@Che: Super man, zal wel fijn zijn zo'n nieuw stuurtje, hadden ze je oude stuur vanuit de frabriek dan net ff scheef erin gezet ofzo?

Ik heb vandaag ook nog een stuurtje uit NNP Belgie binnen. Heb direct een afspraak gemaakt om het JCW stuurtje in te laten bouwen, ook net voor de vakantie want ik ben vrijdag avond de deur uit... :mrgreen:
Nuh....waarschijnlijk is het stuur al eens gewisseld of iig eraf geweest.
Ai
Airbagbank

29 jul 2008, 16:13

Beste heren van de Newminiclub,

Zoals bij een aantal van jullie al bekend is werk ik (Mo Zerouali) bij de Airbagbank. Ik ben bij dit topic te recht gekomen op aanraden van John.

Nu het volgende wij hebben een levering airbags binnen gekregen, echter bleek het voornamelijk om airbags te gaan voor de R56 zowel 3 als 2 spaaks.

Omdat wij meerdere malen benaderd zijn door een aantal personen (voornamelijk leden van de miniclub) Heb ik de R52 3spaaks airbag niet op dit Forum aangeboden omdat ik het eerlijker vond de mensen die al lang wachten voorrang te geven. Met andere woorden ik heb er geloof ik nog maar 1.

Betreft de prijs in princiepe kost een 3 spaaks airbag R52 210 euro tweedehands( in goede staat uiteraard) of 225 euro nieuw. Het inbouwen kost normaler wijze 20 euro, en voor een in goede staat verkeerende 2spaaks airbag+stuur wordt afhankelijk van de staat en uitvoering stuurwiel ongeveer 100 euro terug gegeven.

Ik ben niet erg thuis in het posten op forums dus ik zal die dagelijks posten op dit forum. Bij vragen kan er uiteraard contact met mij worden opgenomen,telefoon nummer 0485 331199 of email [email protected]

Bedankt allemaal voor de interesse.

Groeten Mo Zerouali
Airbagbank
Ossie
The Calendar Guy

31 jul 2008, 14:41

Vandaag de stuur & brandnew airbag laten plaatsen. En ik ben helemaal happy! :D

@John, ik heb je blijkbaar net gemist. Ik was daar om 11.00 binnen.

Maareh....wat een goede & vriendelijke service van Mo.
Hij was errug enthousiast over de Mini's die al in zijn garage hebben gestaan voor de wissel. Toppie hoor! :yeah

Mocht er meerdere airbags binnenkomen bij de airbagbank.nl dan zal Mo dit direct via deze topic aangeven voor degene die ook interesse hebben.

Ossie
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

31 jul 2008, 18:44

Ja, ik heb je net gemist, was daar van 10.00 tot 10.45 uur. Hahaha

Airbags voor de R56 heeft ie nog wel zat, dus als er nog mensen zijn...

Terug naar “Interieur en audio”