JP's MINI VERKOCHT!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Okee het spijt me dat ik mijn topic niet echt bijgehouden hebt vandaar dat ik altijd met wat meer mods tegelijk kom.
Ik ben vanavond maar eens even foto's gaan maken. Let niet op kwaliteit want die is echt bud. Zag ik poas toen ik thuis kwam. Ik zal gauw nieuwe maken. Maar hier hebben jullie alvast een voorproefje:
PS. Zoals jullie zien zijn mijn wielen er nog steeds niet! Ach ja ik zit nu al 8 weken te wachten en waarschijnlijk zijn mijn custom wheels over 2 a 3 weken klaar. Dus nog even geduld. Heb hem al wel verlaagd. Toch maar met veren omdat ik toch niet veel lager kan straks met mijn 8 en 9J wieltjes. Maar ik ben zeer tevreden over de wegligging nu. Voor het rijden precies laag genoeg. Moet nog wel vaak uitkijken(vandaar het dremelfestijn). Maar verder TOP!
Ik heb wel de volgende modjes toegepast:
-Rand van mijn voor bumpert gedremeld
-Clear site markers
-Verlaagd H&R veren met Sport plus dempers (4cm omlaag)
-Xenon 8000K terug en ook gelijk Mistlampen voorzien van 8000K van Pilot!
-Ramen laten tinten Voor en achter.
Dremelen:

Ik ben vanavond maar eens even foto's gaan maken. Let niet op kwaliteit want die is echt bud. Zag ik poas toen ik thuis kwam. Ik zal gauw nieuwe maken. Maar hier hebben jullie alvast een voorproefje:
PS. Zoals jullie zien zijn mijn wielen er nog steeds niet! Ach ja ik zit nu al 8 weken te wachten en waarschijnlijk zijn mijn custom wheels over 2 a 3 weken klaar. Dus nog even geduld. Heb hem al wel verlaagd. Toch maar met veren omdat ik toch niet veel lager kan straks met mijn 8 en 9J wieltjes. Maar ik ben zeer tevreden over de wegligging nu. Voor het rijden precies laag genoeg. Moet nog wel vaak uitkijken(vandaar het dremelfestijn). Maar verder TOP!
Ik heb wel de volgende modjes toegepast:
-Rand van mijn voor bumpert gedremeld
-Clear site markers
-Verlaagd H&R veren met Sport plus dempers (4cm omlaag)
-Xenon 8000K terug en ook gelijk Mistlampen voorzien van 8000K van Pilot!
-Ramen laten tinten Voor en achter.
Dremelen:

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
kerel jij blijft ook lekker bezig
hele tijd niks laten horen en dan ineens weer met mod komen
jammer van de kwali van de foto's want de opzet van die laatste beetje NFS achtig
keep up the good work
en nog steeds tevreden met je uitlaatje?
Greetz BigD

en nog steeds tevreden met je uitlaatje?

Greetz BigD
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja aaah zo heerlijk! Precies goed geluid! Jij ook tevreden? Ik zal binnekort weer eens een soundclipje maken!
Ja ik schrok er thuis ook van maar komt goed! Volgende keer beter!BigD schreef:kerel jij blijft ook lekker bezighele tijd niks laten horen en dan ineens weer met mod komen
![]()
jammer van de kwali van de foto's want de opzet van die laatste beetje NFS achtig
keep up the good work
en nog steeds tevreden met je uitlaatje?![]()
Greetz BigD
Ja aaah zo heerlijk! Precies goed geluid! Jij ook tevreden? Ik zal binnekort weer eens een soundclipje maken!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nu oogt hij nog beetje iel!
Ja ik ben ook benieuwd naar de 9Jtjes. Ik ehb vorige week al wel de roestvrijstalen randen gezien
Die zijn echt DIK!!!
Ja ik vindt deze wielen niet lelijk kwa voorkant ze hadden alleen ietje breder moeten zijn als 5,5Jmaus105 schreef:niceik ben benieuwd naar die 9j velgen.ik vind dat namelijk echt helemaal de shit!!op zich hebben deze wieltjes die je nu heb ook wel wat lekker oldskool

Nu oogt hij nog beetje iel!
Ja ik ben ook benieuwd naar de 9Jtjes. Ik ehb vorige week al wel de roestvrijstalen randen gezien

- Fred
- Volledig MINI minded!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hij rijd echt super strak alleen nu zakt hij steeds verder in en nu gaat hij echt veel meer stuiteren! Daar baal ik echt van. ik was vandaag in staat om heel de mini te verkopen en om er een dikke audi voor te halen. Maar nu is mijn bui al weer voorbij! Ben er nu super blij mee!
pfuu das een goed van de veren de serienummers of van de dempers.Fred schreef:Ziet er al goed uit, ben echt beniefd naar je wielen. Hoe rijdt je kar nu met dempers? Of heb je het niet uitgeprobeerd met enkel veren? Kan je ff de serienummers opgeven, want er zijn al voorhangers die dempers gestoken hadden en die op dezelfde hoogte bleven hangen
Hij rijd echt super strak alleen nu zakt hij steeds verder in en nu gaat hij echt veel meer stuiteren! Daar baal ik echt van. ik was vandaag in staat om heel de mini te verkopen en om er een dikke audi voor te halen. Maar nu is mijn bui al weer voorbij! Ben er nu super blij mee!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hier een paar nieuwe pics geschoten vandaag. Omdat de vorige pics een beetje mislukt waren!
Benieuwd wat jullie er van vinden

Benieuwd wat jullie er van vinden

Onze sponsors