Sorry kerelquattro gmbh schreef:![]()
=is jaloers

of stuur eens een mail naar beek racing, die zijn nu toch ook M7 dealert?? misschien hebben zij ook wel scherpe prijzen( al kan ik mij dat niet voorstellen?)
Sorry kerelquattro gmbh schreef:![]()
=is jaloers
Had deze week al bij Beek geinformeerd...dit is hun prijs....op voorraadkamiel schreef:Sorry kerelquattro gmbh schreef:![]()
=is jaloers![]()
misschien dat er binnekort weer een nieuwe M7 groupsbuy start??
of stuur eens een mail naar beek racing, die zijn nu toch ook M7 dealert?? misschien hebben zij ook wel scherpe prijzen( al kan ik mij dat niet voorstellen?)
Das idd wel een heftig verschil !! (prijs van Beek is inclus.verzending)kamiel schreef:ik heb via de M7 groupsbuy van zijlboot 195euro betaald, inclusief de verzendkosten van amerika naar zijlboot zijn thuisadres.
Beek is dus toch wel een heel stuk duurder!
kamiel schreef:Nou, vanmiddag mijn mini gaan ophalen, nieuwe koppelingsplaten, vliegwiel en uitgelijnt! moch 1485euro afrekenen, maar ik moet zeggen dat het wel een erg goede verbetering is![]()
wat een verschil!!!
De koppeling is nu zo licht als een veertje, zeer goed te doseren en het schakelen van de versnellingen gaat ook veel beter dan voor de reperatie, ben helemaal happy!!
Morgenvroeg weer een nieuwe mod![]()
Onze sponsors