Hi,
ik ben op zoek naar een nieuw navigatiesysteem...je wordt tegenwoordig overspoeld met diverse systemen. Welk systeem is nou het best, makkelijk hanteerbaar en overzichtelijk? Ik had mijn oog opp een Becker laten vallen....maar vond hem nogal traag. Dus graag jullie ervaringen over deze systemen.....
Grt Jim
Welk draagbaar navigatiesysteem heb jij?
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
TomTom One V3 Europa in de auto. Niet te duur, lekker klein, zeer simpel te bedienen en snelle herberekening van de route als je afwijkt.
Gebruik ook nog een Garmin eTrex Vista bij de langere wandeltochten (en af en toe op de fiets als veredelde fietscomputer)
Groetjes, Ron
Gebruik ook nog een Garmin eTrex Vista bij de langere wandeltochten (en af en toe op de fiets als veredelde fietscomputer)

Groetjes, Ron
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Duhh, daar issie voor!
kwiebje schreef:Ik gebruik een tomtom 7 nog wat. Makkelijk voor als je even de weg niet meer weet.
Duhh, daar issie voor!

- kaj290460
- One wheel wonder
Bericht
Gebruik Navigon 2110, super ding om mee te werken, menu en planning zoveel makkelijker dan van een TomTom die ik ook nog op men MDA heb.
De Navigon heeft b.v. planner als wandelaar voor in stad tot vrachtwagens dus omleidingen zoveel mogelijk om de steden heen.
De Navigon heeft b.v. planner als wandelaar voor in stad tot vrachtwagens dus omleidingen zoveel mogelijk om de steden heen.
Helaas men MINI niet mee genomen naar Roemenië, maar hier zijn ze goedkoper en ja je ziet ze ook hier regelmatig rijden wel bijna allemaal Cooper S.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ik Heb een Navman N20 en ben niet tevreden.
Het was een budgetmerk (2 jaar geleden gekocht), dat wist ik van tevoren, maar updates van de kaart kun je niet meer bijkopen en dat verbaast me zeer. De werking is wel prima verder, sommige mensen (Coendek, Ida) hadden een eerder type Navman en die kon vaak geen GPS-signaal vinden zodat het een nutteloos ding werd. Daar heb ik geen last van.
Wat ik erg handig vind is de voorwaarschuwingen ("over 2500 meter rechts aanhouden"). Dat voorkomt dat je op de linkerbaan zit en de Navigatie ineens roept "Neem de afslag". Die voorwaarschuwingen zitten lang niet op alle systemen.
Ik zou Navman zeker niet aanraden vanwege geen kaart-updates.
Het was een budgetmerk (2 jaar geleden gekocht), dat wist ik van tevoren, maar updates van de kaart kun je niet meer bijkopen en dat verbaast me zeer. De werking is wel prima verder, sommige mensen (Coendek, Ida) hadden een eerder type Navman en die kon vaak geen GPS-signaal vinden zodat het een nutteloos ding werd. Daar heb ik geen last van.
Wat ik erg handig vind is de voorwaarschuwingen ("over 2500 meter rechts aanhouden"). Dat voorkomt dat je op de linkerbaan zit en de Navigatie ineens roept "Neem de afslag". Die voorwaarschuwingen zitten lang niet op alle systemen.
Ik zou Navman zeker niet aanraden vanwege geen kaart-updates.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
TomTom One Europe. Goed ding. Zowel het beeld en de gesproken navigatie is heel duidelijk en mocht je toch een andere weg inslaan dan de TomTom aangaf dan herberekent hij razendsnel opnieuw hoe er gereden moet worden. Dit laatste is bij andere merken soms een slecht punt. De TomTom doet dit gelukkig erg goed.

"We've got a thing that's called...MINI love"
Onze sponsors