je hebt PM.
Arjan
22 t/m 24 mei: MINI United 2009 in Silverstone
- Minihenk
- 4 op een rij!
Bericht
bericht gegeven
Geen domme vraag Arjan. Ik heb je PM gestuurd......
Er zijn nog zes plekken te vergeven (of als Arjan meedoet 1 of enkele minder) en ik ga definitief boeken op zondag a.s. Wie zeker is om te willen boeken, kan dit aangeven. Wie het eerst komt...........
Er zijn nog zes plekken te vergeven (of als Arjan meedoet 1 of enkele minder) en ik ga definitief boeken op zondag a.s. Wie zeker is om te willen boeken, kan dit aangeven. Wie het eerst komt...........
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Minihenk
- 4 op een rij!
Bericht
Stand van zaken zaterdag 2/8/08 12.00 uur
Ik heb tot nu toe de volgende gegadigden:
Sepp 2 personen - 1 kamer
Arjan 2 personen - 1 kamer (nog definitief laten weten of ik moet reserveren)
Mac Mini 2 personen - 1 kamer
Berthil 2 personen 1 kamer
Even los van de definitieve toezegging van Arjan, heb ik nog 1 kamer te vergeven! Wie gaat er mee?
Voor zover nog niet gebeurd:
Geef mij a.u.b. de volgende gegevens:
Naam, adres, woonplaats en telefoonnummer.
Hoeveel nachten je wilt en welke data je wilt reserveren.
Later moeten we het er maar eens over hebben hoe we gaan reizen...... boot, trein, vliegtuig.......... als iemand connecties in die branche heeft, doe je best......
Groetjes,
Henk en Lisette
Sepp 2 personen - 1 kamer
Arjan 2 personen - 1 kamer (nog definitief laten weten of ik moet reserveren)
Mac Mini 2 personen - 1 kamer
Berthil 2 personen 1 kamer
Even los van de definitieve toezegging van Arjan, heb ik nog 1 kamer te vergeven! Wie gaat er mee?
Voor zover nog niet gebeurd:
Geef mij a.u.b. de volgende gegevens:
Naam, adres, woonplaats en telefoonnummer.
Hoeveel nachten je wilt en welke data je wilt reserveren.
Later moeten we het er maar eens over hebben hoe we gaan reizen...... boot, trein, vliegtuig.......... als iemand connecties in die branche heeft, doe je best......
Groetjes,
Henk en Lisette
Laatst gewijzigd door Minihenk op 02 aug 2008, 12:05, 2 keer totaal gewijzigd.
- Minihenk
- 4 op een rij!
Bericht
alles vergeven....
Zoals het er nu naar uitziet zijn alle kamers vergeven. Ik moet voor volgende week vrijdag (8 augustus) definitief bevestigen. Tot die dag houdt de eigenaar de kamers voor ons gereserveerd. Daarna moet een ieder z.s.m. de aanbetaling aan mij overmaken, zodat ik deze kan gaan boeken...... gegevens daarover ga ik jullie toesturen.......
Daarna moeten we eens gaan nadenken over de manier van reizen etc.
Voor zover nog niet gedaan: Wil een ieder die meegaat de namen van de reizigers incl adres etc naar mij mailen? Graag z.s.m.
Dank jullie wel.............
....en nu maar hopen dat de locatie Silverstone blijft......
Groetjes,
Henk
Daarna moeten we eens gaan nadenken over de manier van reizen etc.
Voor zover nog niet gedaan: Wil een ieder die meegaat de namen van de reizigers incl adres etc naar mij mailen? Graag z.s.m.
Dank jullie wel.............
....en nu maar hopen dat de locatie Silverstone blijft......
Groetjes,
Henk
- Minihenk
- 4 op een rij!
Bericht
Henk
Graag gedaan
Graag gedaan Sepp. Ik wacht nog op gegevens van 1 deelnemer en als die binnen zijn ga ik het definitief maken. Ik zal jullie dan vragen de aanbetaling per kamer van 75 euro naar mij over te maken. Je hoort van me.Sepp schreef:Helemaal top Henk. Bedankt voor het regelen.
Zodra je hebt gemaild waar de aanbetaling naar toe overgemaakt kan worden zullen we dat meteen regelen.
Henk
- Minihenk
- 4 op een rij!
Bericht
Update maandag 4 augustus 2008 16.20 uur
Ik heb de volgende personen met de door jullie aangegeven aantal nachten:
Sepp 2 personen - 1 kamer - 2 nachten 22 mei op 23 mei en 23 mei op 24 mei 2009.
Arjan 2 personen - 1 kamer - 3 nachten 21 mei op 22 mei / 22 mei op 23 mei / 23 op 24 mei 2009
Mac Mini 2 personen - 1 kamer - 2 nachten 22 mei op 23 mei en 23 mei op 24 mei 2009
Berthil 1 persoon - 1 kamer - 3 nachten 22 mei op 23 mei / 23 mei op 24 mei / 24 mei op 25 mei 2009
Minihenk 2 personen - 1 kamer - 3 nachten 22 mei op 23 mei / 23 mei op 24 mei / 24 mei op 25 mei 2009
Aan een ieder graag e.e.a. controleren of wijzigen / aanvullen. Van MACMINI heb ik nog graag z.s.m. naam, adresgegevens, telefoon e.d.
Zo gauw het wat jullie betreft definitief is en ik alle persoonsgegevens binnen heb (MacMini) , dan ga ik definitief boeken. Daarna zal ik het verzoek aan jullie hebben om de aanbetaling van 75 euro per kamer nar mij over te maken. Jullie horen wanneer en op welke bankrekening etc.
Vervolgens moeten we het maar eens hebben over de manier waarop we reizen etc.
Groetjes,
Henk
Sepp 2 personen - 1 kamer - 2 nachten 22 mei op 23 mei en 23 mei op 24 mei 2009.
Arjan 2 personen - 1 kamer - 3 nachten 21 mei op 22 mei / 22 mei op 23 mei / 23 op 24 mei 2009
Mac Mini 2 personen - 1 kamer - 2 nachten 22 mei op 23 mei en 23 mei op 24 mei 2009
Berthil 1 persoon - 1 kamer - 3 nachten 22 mei op 23 mei / 23 mei op 24 mei / 24 mei op 25 mei 2009
Minihenk 2 personen - 1 kamer - 3 nachten 22 mei op 23 mei / 23 mei op 24 mei / 24 mei op 25 mei 2009
Aan een ieder graag e.e.a. controleren of wijzigen / aanvullen. Van MACMINI heb ik nog graag z.s.m. naam, adresgegevens, telefoon e.d.
Zo gauw het wat jullie betreft definitief is en ik alle persoonsgegevens binnen heb (MacMini) , dan ga ik definitief boeken. Daarna zal ik het verzoek aan jullie hebben om de aanbetaling van 75 euro per kamer nar mij over te maken. Jullie horen wanneer en op welke bankrekening etc.
Vervolgens moeten we het maar eens hebben over de manier waarop we reizen etc.
Groetjes,
Henk
Onze sponsors