Tirex's.. "www.55mph.be"
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Alleen een vraagje: Komen er in de toekomst achter ook nog grotere remmen op?? Ze vallen nu een beetje in het niets ivm voor en de rest van de wagen! Wel ideaal met schoonmaken
Super dik!! Ik vind deze echt heel erg bruut zo. Man wat een wagen!!tirex schreef:

Alleen een vraagje: Komen er in de toekomst achter ook nog grotere remmen op?? Ze vallen nu een beetje in het niets ivm voor en de rest van de wagen! Wel ideaal met schoonmaken

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
Maar je mini staat echt SUPER met de kit.
groetjes
hier heeft Sven wel wat gelijk. grotere remmen achteraan zouden je mini zoveel brutter maken.Sven schreef:Super dik!! Ik vind deze echt heel erg bruut zo. Man wat een wagen!!tirex schreef:
![]()
![]()
![]()
Alleen een vraagje: Komen er in de toekomst achter ook nog grotere remmen op?? Ze vallen nu een beetje in het niets ivm voor en de rest van de wagen! Wel ideaal met schoonmaken![]()
Maar je mini staat echt SUPER met de kit.

groetjes
- Curvy
- Nieuwsgierig
Bericht
COMPLIMENTEN Mario
Ziet er echt super chique uit!!!!
Nu nog even wachten totdat Beek ook in de nieuwere processoren kan om de software aan te passen en dan is het helemaal feest.
Ik twijfel nog steeds tussen JCW Earo pakket of AC Schnitzer.... Maar als ik bij monteren tegen problemen aan loop, weet ik in elk geval wie ik kan raadplegen.
Grtz.
Curvy

Ziet er echt super chique uit!!!!
Nu nog even wachten totdat Beek ook in de nieuwere processoren kan om de software aan te passen en dan is het helemaal feest.
Ik twijfel nog steeds tussen JCW Earo pakket of AC Schnitzer.... Maar als ik bij monteren tegen problemen aan loop, weet ik in elk geval wie ik kan raadplegen.

Grtz.
Curvy
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors