Edelstalen pedalenset
- Minihenk
- 4 op een rij!
Bericht
afgebroken onderdeel gaspedaal
zirt er een reserveonderdeel bij de set, waarbij het het deel dat nogal snel afbreekt, vervangen kan worden? Of weet iemand wat montage bij de dealer kost (alleen gaspedaal)
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Zo even een paar dagen buitenland ivm werk en nu weer terug. Was benieuwd hoe dat hier was gegaan met de padalen.............
Wow, wat een wending heeft het aangenomen. Tsja, daar kun je als dealer niet tegenop!! SUPERDEAL!!!!
Kwiebje mss kun jij een nieuw topic openen dan kun je makkelijker updaten in het eerste topic, doen we deze op slot!!!!
Voor degene die toch kiezen voor de set van Renova. Ik heb begrepen dat de € 115,- incl verzenden is. Aan jullie de keus.
Bedankt voor al jullie getoonde interesse ik heb het graag gedaan en geef nu het stokje door aan Bas.
Go Bas Go.....................
gr, PC
Wow, wat een wending heeft het aangenomen. Tsja, daar kun je als dealer niet tegenop!! SUPERDEAL!!!!
Kwiebje mss kun jij een nieuw topic openen dan kun je makkelijker updaten in het eerste topic, doen we deze op slot!!!!
Voor degene die toch kiezen voor de set van Renova. Ik heb begrepen dat de € 115,- incl verzenden is. Aan jullie de keus.
Bedankt voor al jullie getoonde interesse ik heb het graag gedaan en geef nu het stokje door aan Bas.
Go Bas Go.....................

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inventarisatie lijst:
R50 - R53 rijders:
1. kwiebje (R53)
2. SylM (R52)
3. MiniBeardie (R50)
4. Mac Mini (R50)
5. Sven (R50)
6. Kim Cooper (R50)
7. MiniHenk (R50)
8. Jstuyts (R50)
9. Minichael (R50 D)
10. ....
11. ....
12. ....
13. ....
14. ....
R56 rijders:
1. Coen de lange
2. Mk3cooperS
3. Florisvandam (wil prijs weten)
Wie doet er mee voor deze fantastische set edelstalen pedalen inclusief voetstuk voor een mooi prijs van 83 euro!!
Dit geldt alleen voor de R50 > R53 rijders.
Voor de R56 zal informatie ingewonnen worden op een later tijdstip. Ook zal hun prijs bekend worden gemaakt.
R50 - R53 rijders:
1. kwiebje (R53)
2. SylM (R52)
3. MiniBeardie (R50)
4. Mac Mini (R50)
5. Sven (R50)
6. Kim Cooper (R50)
7. MiniHenk (R50)
8. Jstuyts (R50)
9. Minichael (R50 D)
10. ....
11. ....
12. ....
13. ....
14. ....
R56 rijders:
1. Coen de lange
2. Mk3cooperS
Wie doet er mee voor deze fantastische set edelstalen pedalen inclusief voetstuk voor een mooi prijs van 83 euro!!
Voor de R56 zal informatie ingewonnen worden op een later tijdstip. Ook zal hun prijs bekend worden gemaakt.
Laatst gewijzigd door kwiebje op 02 aug 2008, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Montage bij de dealer kost zoiezo een uur heb ik me laten vertellen. Dus dat is een kleine 100 euro.
Ga de beste man nog wel even vragen voor een montage handleiding en anders ga ik zelf even op zoek.
Beste henk, er zit geen reserve onderdelen bij de set. tenminste daar ga ik niet van uit.zirt er een reserveonderdeel bij de set, waarbij het het deel dat nogal snel afbreekt, vervangen kan worden? Of weet iemand wat montage bij de dealer kost (alleen gaspedaal)
Montage bij de dealer kost zoiezo een uur heb ik me laten vertellen. Dus dat is een kleine 100 euro.
Ga de beste man nog wel even vragen voor een montage handleiding en anders ga ik zelf even op zoek.
- Minihenk
- 4 op een rij!
Bericht
staat al ergens....
er staat al ergens een gebruiksaanwijzing, maar ik heb begrepen dat bij zelfmontage nogal snel een onderdeel afbreekt.... Als je geen reserve bij de hand hebt, is dat lastig... misschien kunnen mensen die een dergelijk afbreken niet hebben gehad bij montage, wellicht reageren hoe het beste de pedalen te (de)monteren......?
Bij de door mij bedoelde handleiding staat het volgende namelijk:
Zwischenblech
Befestigung vom Gaspedal sollte aus Sicherheitsgründen immer mitgetauscht werden! Warum, werdet Ihr später auf
den Bildern sehen!
Zie de reactie van SylM waar de handleiding met een link staat vermeld.......... (28 juli 12.12 uur)
Bij de door mij bedoelde handleiding staat het volgende namelijk:
Zwischenblech
Befestigung vom Gaspedal sollte aus Sicherheitsgründen immer mitgetauscht werden! Warum, werdet Ihr später auf
den Bildern sehen!
Zie de reactie van SylM waar de handleiding met een link staat vermeld.......... (28 juli 12.12 uur)
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inventarisatie lijst:
R50 - R53 rijders:
1. kwiebje (R53)
2. SylM (R52)
3. MiniBeardie (R50)
4. Mac Mini (R50)
5. Sven (R50)
6. Kim Cooper (R50)
7. MiniHenk (R50)
8. Jstuyts (R50)
9. Minichael (R50 D)
10. Isibelle (R50 D)
11. ....
12. ....
13. ....
14. ....
R56 rijders:
1. Coen de lange
2. Mk3cooperS
R50 - R53 rijders:
1. kwiebje (R53)
2. SylM (R52)
3. MiniBeardie (R50)
4. Mac Mini (R50)
5. Sven (R50)
6. Kim Cooper (R50)
7. MiniHenk (R50)
8. Jstuyts (R50)
9. Minichael (R50 D)
10. Isibelle (R50 D)
11. ....
12. ....
13. ....
14. ....
R56 rijders:
1. Coen de lange
2. Mk3cooperS
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij het monteren is het de bedoeling dat de NIEUW bijgeleverde borgplaat gebruikt wordt en dat pertinent NIET de OUDE gebruikt mag worden, omdat dan de kans bestaat dat die afbreekt.
Ze bedoelen dus dat bij het opnieuw monteren van een gaspedaal (oude of nieuwe set) er altijd een nieuwe (reserve) borgplaat gebruikt moet worden.
Re: staat al ergens....
Ik heb bij de montage van mijn pedalenset in mij R50 het volgende begrepen:Minihenk schreef:er staat al ergens een gebruiksaanwijzing, maar ik heb begrepen dat bij zelfmontage nogal snel een onderdeel afbreekt.... Als je geen reserve bij de hand hebt, is dat lastig... misschien kunnen mensen die een dergelijk afbreken niet hebben gehad bij montage, wellicht reageren hoe het beste de pedalen te (de)monteren......?
Bij het monteren is het de bedoeling dat de NIEUW bijgeleverde borgplaat gebruikt wordt en dat pertinent NIET de OUDE gebruikt mag worden, omdat dan de kans bestaat dat die afbreekt.
Ze bedoelen dus dat bij het opnieuw monteren van een gaspedaal (oude of nieuwe set) er altijd een nieuwe (reserve) borgplaat gebruikt moet worden.
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt,
In de Montagehandleiding (die ik van Breeman erbij kreeg) staat dat het set bestaat uit:
A Voetsteunplaatje
B Koppelingspedaalplaatje
C Rempedaalplaatje
D Gaspedaal
E Tussenplaatje
(Onder gaspedaal - moet om veiligheidsredenen altijd worden uitgewisseld)
BTW Voor de montage rekenen ze 0,5 uur
In de Montagehandleiding (die ik van Breeman erbij kreeg) staat dat het set bestaat uit:
A Voetsteunplaatje
B Koppelingspedaalplaatje
C Rempedaalplaatje
D Gaspedaal
E Tussenplaatje
(Onder gaspedaal - moet om veiligheidsredenen altijd worden uitgewisseld)
BTW Voor de montage rekenen ze 0,5 uur
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inventarisatie lijst:
R50 - R53 rijders:
1. kwiebje (R53)
2. SylM (R52)
3. MiniBeardie (R50)
4. Mac Mini (R50)
5. Sven (R50)
6. Kim Cooper (R50)
7. MiniHenk (R50)
8. Jstuyts (R50)
9. Minichael (R50 D)
10. Isibelle (R50 D)
11. Bluemagic (R50)
12. ....
13. ....
14. ....
R56 rijders:
1. Coen de lange
2. Mk3cooperS
R50 - R53 rijders:
1. kwiebje (R53)
2. SylM (R52)
3. MiniBeardie (R50)
4. Mac Mini (R50)
5. Sven (R50)
6. Kim Cooper (R50)
7. MiniHenk (R50)
8. Jstuyts (R50)
9. Minichael (R50 D)
10. Isibelle (R50 D)
11. Bluemagic (R50)
12. ....
13. ....
14. ....
R56 rijders:
1. Coen de lange
2. Mk3cooperS
Onze sponsors