dik.. ERG dik!! heb er geen andere woorden voor en heb al flink wat uitlaatjes versleten

Coen
ja maar ik twijfel eigelijk ook nog omdat als ik dit nu zou doen, dat ik binnen een maandje de beek kuur niet kan bestellen, dan moet die 2 maandjes opschuiven ofzo, en andere mods die nog in de planning zijn.coendek schreef:wooooooow twijfelen!? dude.. ik weet inderdaad zeker dat jij het nog nooit gehoord hebt in het echt want dan was je al OM geweest!!
dik.. ERG dik!! heb er geen andere woorden voor en heb al flink wat uitlaatjes versleten
Coen
Liever donderdag avond dan. Enige probleem, ik kom vanuit Brussel en kan ten vroegste om 17.00u vertrekken.Blont-007 schreef:Shadow_Breaker schreef:Iemand met een milltek toevallig in belgië dit weekend???
Of regio Breda waar ik van de week mee kan afspreken???
Mss dat we een Maccie Meet kunnen doen, morgenavond, vraag ik wel ff of Marss komt blazen.![]()
Idee???????????
Ben je toch ruim op tijd in Breda?Shadow_Breaker schreef:Liever donderdag avond dan. Enige probleem, ik kom vanuit Brussel en kan ten vroegste om 17.00u vertrekken.Blont-007 schreef:Shadow_Breaker schreef:Iemand met een milltek toevallig in belgië dit weekend???
Of regio Breda waar ik van de week mee kan afspreken???
Mss dat we een Maccie Meet kunnen doen, morgenavond, vraag ik wel ff of Marss komt blazen.![]()
Idee???????????
hangt er altijd vanaf om hoelaat dat ze een meetje willen doen heMaVaEe schreef:Ben je toch ruim op tijd in Breda?Shadow_Breaker schreef:Liever donderdag avond dan. Enige probleem, ik kom vanuit Brussel en kan ten vroegste om 17.00u vertrekken.Blont-007 schreef:
Idee???????????
Ik ben 2 weken geleden op vrijdag vanaf Zaventem naar huis gereden om 17:00 en dat lukte prima! Was om 19:30 in Utrecht.
Als het donderdag is kan ik wel even kijken of ik richting de parel van Brabant kom rijden!Blont-007 schreef:Oww voor mij geen enkel probleem hoor vanaf een uurtje of 20.00 ??
MaVaEe kom je hem ook ff laten horen ???![]()
Willen alle Milltekjes verzamelen ????
Onze sponsors