Otootje vandaag maar us goed gewassen en de New Mini club stickert geplaatst.
Tevens is de chroomset van Ebay binnengekomen tijdens mijn vakantie dus die kan ik binnenkort ook plaatsen.
Yep als het goed is staat die nog op de tracklog van de Garmin. Moet hem nog downen en bekijken, zodra ik dat gedaan heb kan ik hem wel FF mailen maar dan moet je eigenlijk Mapsource hebben om hem te kunnen bekijken.....frankie schreef:Mooi man! Heb je de route die je afgelegd hebt voor me? En eventuele overnachtingsadressen? Een dergelijke tour wil ik volgend jaar ook gaan doen met de GTA
Hmmm....heb um maar meteen aan de pc gehangen en ben bang dat je er weinig aan hebt want hij laat alleen de tracklog vanaf de Stelvio richting huis zien en das minder interessant dan het het deel ervoor.frankie schreef:Mapsource heb ik niet. Maar Google Earth bestandje zou top zijn!
OK zal ik doen, let wel ik heb alle tracklogs samengevoegd tot 1 log en ben vergeten de plaatselijk ritjes in Karinthie er tussenuit te halen.MaVaEe schreef:Als je de tracklog even PMt kan ik hem wel even converteren naar POI voor TomTom of welk navi Frankie ook heeft!
Kan vgl mij geen bestand pm-en dus pm me even een e-mailadres dan mail ik het bestand.MaVaEe schreef:Op dit moment gebruik ik meestal Mcrenox GPSconverter. Heeft me nu al een aantal x uit de brand geholpen!
Onze sponsors