Goed bezig marcel! Het zat eraan te komen!!! GOED bezig!!
geniet van het mooie weer maar dat zal wel goed komen!!
helemaal super!!!

Coen
@Black-007: De Cabbie club wordt wel steeds groter zoBlont-007 schreef:Hey Marcel van harte en welkom bij de Cabbie club hè.
@BigD: Het doet pijn tot diep in m'n ziel om die rode weg te doen. Heb er (werkelijk waar) slapeloze nachten van gehad.BigD schreef:congrats met de new rideklinkt goed maar jammer voor de rode
![]()
@Jesse, de kleur is lekker zeldzaam. En ik heb testgereden, maar helemaal geen tijd gehad voor foto'sjessescps schreef:sowmooi kleurtje
nog weinig gezien die kleur
ben benieuwd naar de volgende![]()
@Berthil: Lang getwijfeld : wil ik nu een S of een cabrio????Berthil schreef:Gefeliciteerd, hele mooie kleur en ook nog een S
Dank voor deze fantastische woordencoendek schreef:Goed bezig marcel! Het zat eraan te komen!!! GOED bezig!!
geniet van het mooie weer maar dat zal wel goed komen!!
helemaal super!!!
Paars met groen dak???Pretty Cooper schreef:Met bestellen heb ik lang getwijfeld tussen die paarse en PW. (met groen dak vond ik toen wel lekker maf)
Pretty Cooper schreef:Ga je nu lapjes stikken op je dak?![]()
Geintjuh...
Zwart. Blauwe daken zijn alleen mooi op lichtblauwe Mini's want dat canvas is ook lichtblauw. Ik vind het "zwarte" dak wel iets donkerblauw hebben trouwens.Pretty Cooper schreef:Is het dak blauw of zwart?
Eeeeeeven geduld nog svpPretty Cooper schreef:*kom maar op met je picca's
Ging ik vanochtend het verzekeringsformulier voorbereiden, had Floris al een berekening voor me gemaakt. Zonder te vragen. Dat heet SERVICE (met hoofdletter S). En hij denkt ook goed mee over verzekeringspolis en eigen risico's voor cabriodaken enzo. Toppieflorisvandam schreef:wat zien mijn slaperige ogen nu heb je een cabrio gekocht???![]()
Deze cabrio heeft ook een knop dat het dak dicht kan...marcelclemens schreef:Gefeliciteerd,Dat het weer maar beter mag worden als gisteren, anders heb je meteen een zwembad in je MINI
Dank je welparklaneworks schreef:Schitterende cabrio S in een zeldzame kleur![]()
. Heel veel plezier en een hoop zonnige kilometers
!!
Dank je welkwiebje schreef:Heey marcel, gefeliciteerd met je nieuwe cabrio:D
Ziet er erg mooi uit zeg! Veel plezier er komende tijd mee![]()
Het is geen Kroatische Mini maar een mini met een startvlag (in plaats van een Finishvlag). Andere mensen vooral uit het Zuiden van het land noemen het ook wel een Brabantse Mini. Alle rechten van het design liggen bij ondergetekende (c)MiniBeardie schreef:Jammer dat die "Kroatische" checkered MINI weg gaat.
Nee, door een andere verkoper. Ken alleen de heren Matthijs en Manodj.Ivo schreef:..... Klaas Visser. Ook geholpen door Laurens?
Toch wel voorzichtig gereden heIvo schreef:Jouw nieuwe cabrio is trouwens de auto die harmar vorig jaar als leenauto mee had naar de Noorderrondrit
Dank je wel en ja ik zal een moderator vragen om dit topic te splitsen...maus105 schreef:maak effe een nieuwe show your ride.deze fiets verdient een apart topic!!
erg mooi en een S wow![]()
Moeten jullie ook maar niet zo lang op vakantie gaan !!!BMW X3 schreef:Missen we toch bijna een hele mooie cabrio.
Jezelf niet teveel in de kaarten laten kijken. Maar twee weken terug wist ik ook nog niet dat ik deze ging kopen hoor.BMW X3 schreef:Dat heb je even stiekum gedaan.
Me know nothing, me from BarcelonaBMW X3 schreef:Alleen niet boos worden op de snelweg. Dan ben je 'm zo weer kwijt.![]()
Onze sponsors