Coen's PW projectje
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

ik vind het erg kicke dus ik maak me niet druk
je moet het totaal plaatje al zien !!Fred schreef:Sorry man, maar ik vind het echt afbreuk doen aan je anders zo strakke mini. Not to worry however, ik ben vast een van de weinigen die er zo over denkt, maar dat wist je al wel
ik vind het erg kicke dus ik maak me niet druk
- Jack C
- Mod virus alert!

Bericht

Wat ziet hij er lekker uit, niet mijn ding
maar wat past hij ontzettend goed bij je auto.
By the way kwam wel goed uit dat de onder spoiler in zwart was, had ik nog niet eens rekening meegehouden.
Straks wel spuiten als dak PW wordt erg benieuwd. Ben je nu niet bang dat de auto te veel down force krijgt dat de banden harder slijten....
Jack
Wat ziet hij er lekker uit, niet mijn ding
By the way kwam wel goed uit dat de onder spoiler in zwart was, had ik nog niet eens rekening meegehouden.
Straks wel spuiten als dak PW wordt erg benieuwd. Ben je nu niet bang dat de auto te veel down force krijgt dat de banden harder slijten....
Jack
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
doe je dat nou om te pesten die badgehoudercoendek schreef:hahahahoppakeeee inderdaad!!
@WB... bezig blijven!!!![]()
![]()
wel even op de foto klikken!!
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- maus105
- Bonkey
Bericht
erg vet man!!maar waarom je dak wit maken two tone blijf ik het vetst vinden hoor!!coendek mod achterlichten maken??!zou vet staan.dat achterkantje is nog wel erug braaf
maar zal vast goed komen.gister reed er een clubman diesel bij mij in de straat maar dat geluid daar kan je niet aan wennen hoor
maar ik begrijp de change wel 
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
WAANZINNIG !, Had laatst ook nog via Ebay op een JCW spoiler geboden, maar helaas was een ervaren automatische bieder mij te slim af
!
Onze sponsors