Neeeh, carbon is dik, maar mat zwarte accenten zijn dikker. Carbon is leuk als je veel carbon kan gebruiken. En op een cooper ben je weer beperkt he, tenzij je de Mac Mini toer opgaat .
Mijn gedacht, All pw met mat zwarte striping, mat zwarte voorgrille en spiegelkappen. Als je nog verder wil gaan duurklinken en tankdop, uitlaat, koffergreep ... je merkt wel waar ik naartoe ga
Carbon heb je al gehad kerel, doe eens iets nieuws. Go locco essé
Jezus, weer een berg pagina's bij moeten lezen...Wat een verhaal..
Verlaging en striping vind ik errug dik. Net zoals die spoiler, wat een mooi ding.
Dan de velgen; Wat gaat er nu precies komen. Je had R109, daarna R105 Black ernaast. Dat waren zoals jezelf zei ''blijvertjes''. Nu zie ik de R109 er weer onder (waarvan ik dacht dat ze verkocht zouden worden/zijn ) En nu zie ik dat de R105 verkocht zijn, maar ook dat je nu opzoek bent naar;(je raadt het nooit) ........dezelfde R105
En dat je ook R113 had besteld??
Wat komt er nu onder???? Ik kom er niet helemaal uit.
hahahahah @ SVEN, mooie samenvatting.. I will explain,
Coen heeft,
R109's in bezit, R105's verkocht maar heeft spijt dus wilt weer R105's.
Ondertussen heb ik ook R113 besteld maar deze zullen mss gelijk de deur weer uit gaan samen met de R109's
uiteindelijk wil ik dus gewoon een mooie set Zwarte R105's onder mijn fietsje
Dat zijn weer 2 mooie modjes die je daar hebt gedaan, ben zooooooooooo benieuwd hoe hij er straks uitziet met die hele mooie R105 's eronder en de Aerokit. (Oké oké mss ga ik die R113's nog wel mooi vinden dan) Echt een supergave bak, het hoeft niet persé een S te zijn zie je wel om er een dikke fiets van te maken. Nee ik vind je goed bezig alles OEM doe je goed! ME LIKE!
Komt ook wel goed... en of het nou R105's worden en R113's blijven... I don't know maar wat ik wel weet is dat de R113's ook wel lekker staan op mijn fietsje!!